sorry dat het zo lang duurde. Ik zat aan zee. En het gaat niet zo goed met mijn opa dus ik zit met andere dingen aan mijn hoofd.

Als we stoppen bij school ben ik wat verdwaast aan het glimlachen of dat zei Seth toch! Ik begon te blozen toen zijn 2 vrienden me aankeken en het werd nog erger toen Brady zijn arm om me heen sloeg. Ik durfde pas opkijken toen de bel ging en ik ben toen naast Colllin gaan lopen, maar hij had me door. “Je vindt hem leuk he?” vroeg hij. Ik zie het aan je.. Maak je geen zorgen, voor zover ik weet vind hij jou ook leuk, en daarna liep hij plots weg. Even stond ik verdwaast en degene die achter me liep botste tegen me. Ik draaide me om om mijn verontschuldigingen aan te bieden toen ik zag dat het Paul was. Hij was aan het trillen. Wat was er met hem aan de hand? Gelukkige liepen Seth en Brady langs en konden die er iets van zeggen. Heb je al eens gezien hoe groot die gast is!? Daar ga ik dus echt geen ruzie mee zoeken hoor!! Nu ben ik echt blij dat ik nu al vrienden heb die voor mij opkomen. Ik zit al in de les en wacht tot ze binnenkomen. Vlak voor de leerkracht de deur sluit komen ze binnen gestormd. (je weet wel wat ik bedoel) Er is nog plaats naast mij, stiekem hoop ik dat hij daar gaat zitten en er is nog plaats naast Cato, het meisje waar ik gisteren naast zat. Ik ben zo aan het mijmeren dat ik echt verschiet als iemand me aantikt. Het is Brady, is het goed dat ik hier zit? vraagt hij. En alweer zit ik dom te grijnzen. De les begint en hij schuift een papiertje naar me toe.
Zin om straks mee te komen naar het strand?
Graag! Vlak na school of gaan we eerst onze spullen afzetten?
Eerst langs huis, je zal een handdoek nodig hebben. :)
Oke ik heb er zin in, maar ik wil NIET nat worden!!!
Ja dan blijf je beter thuis…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen