Nog geschrokken door de plotse uitbarsting rende ze achter Bruce de gang op.
'Bruce!' riep ze. Ze zag dat The Hulk tegen de muur aanleunde en een diepe wond was zichtbaar in de rug. Ontzet keek ze naar de wond en zag dat The Hulk weer veranderde in Bruce Banner. Die liet zich op zijn knieën zakken en hield zijn hoofd omlaag. Ze rende er naar toe en sloeg haar armen om Bruce heen.
'Sshhh, het komt goed, okee, het komt goed.' Ze gebaarde naar Steve die aan kwam rennen, dat hij naar haar moest komen.
Toen die verbaasd aan kwam lopen, fluisterde ze; 'We hadden een klein probleempje, Bruce is weer heviger gewond. Is er al een analyse van de pijl?'
Steve schudde zijn hoofd en tilde Bruce op. Ze liepen terug en zag dat Clint met een pijnlijk gezicht over zijn achterhoofd wreef en Tony was wonder boven wonder ongedeerd.
'Sorry jongens,' mompelde Bruce zachtjes, toen hij op het, redelijke intacte, bed werd neergelegd.
'Geeft niet, het is de schuld van Anna Stevens.' Ze drukte een kus op zijn voorhoofd en keek toe hoe hij zijn ogen sloot en het bewustzijn verloor.
'Waar is Pepper eigenlijk?' klonk de stem van Tony door de, opeens, stille ruimte.
'In haar kamer, hoezo? Wil je haar zien?' vroeg Steve.
'Ja, en ze kon ook nog gewoon in mijn mooie grote STARK-tower zijn.' Tony leunde in de kussen en sloot zijn ogen.
'Wil je haar nú zien?'
'Ja, als dat kan en mag.' Tony opende zijn ogen en keek Steve aan.
'We zullen even voor je kijken,' zei Steve en hij liep weg.

Na een paar minuten van volledige stilte, op wat onverstaanbaar gemompel van Tony na, kwam Steve met Pepper terug.
'Heey, hoe gaat het?' vroeg ze, terwijl ze op de rand van Tony's bed ging zitten.
'Super, met jou?' Tony gaf Pepper een kus en de twee keken elkaar verliefd aan.
Ze keek even naar het stelletje en vond het toen wel welletjes. Ze liep naar Clint toe en hielp hem overeind.
'Die gast kan echt hard slaan,' zei hij. Hij keek naar een rustige Bruce Banner.
'De andere gast, ja, deze niet.' Ze ging naast hem op het bed zitten en ze zaten even zwijgend naast elkaar.
'Mag ik Laura zien? Aangezien Pepper nu bij Tony is.' Clint draaide zich half om, trok een pijnlijk gezicht en drukte zijn hand op zijn zij. 'Ik mag dat meisje niet, ze is te gewelddadig.'
Ze schoot in de lach en stond op. 'Ik zal Laura even voor je halen.'

Toen die twee later ook herenigd waren, was iedereen weer bijgekomen na de klap.
'Wat doen we nu met die Anna Stevens, of hoe ze ook mag heten?' vroeg ze.
'Of hoe ze ook mag heten, bedoel je dat ze anders heet?' Tony keek haar verbaasd aan.
'Precies,' zei ze.
Steve legde een hand op haar schouder. 'Natasha, dat zien we wel. Eerst moeten deze mannen genezen en moeten ze even een andere kamer, waarvan de muren wat minder kapot zijn, hebben.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen