"Oké kom maar even zitten" opperde Riley. "dit kan nogal een schok voor je zijn" vulde Bridget aan. Caroline knikte en ging zitten zoals gevraagt. "we moeten je wat vertellen" vervolgde Bridget. "Je kent de anime series die wij kijken nietwaar?" Caroline knikte. "ja die ken ik, wat is daarmee?" vroeg ze nieuwschierig. "ze zijn waar" Even keek Caroline niet begrijpend naar de twee. "wat we daar dus mee bedoelen." ging Riley verder "in andere werelden leven de personages uit die anime echt. sommige van hen waren nieuwchierig en kwamen naar hier" "ze kwamen door poorten, en zijn hier nu als Magische entiteiten" Caroline keek naar de twee. het verhaal van de magische entiteiten schoot weer even door haar heen. magische entiteiten waren personen uit andere werelden die hierheen kwamen. in tegen stelling tot entiteiten die vaak geesten genoemd worden leven ze. Je kunt ze alleen niet zien, op sommige personenen na. die zien ze wel. "vet" zei Caroline. Riley en Dahpne keken elkaar aan. "kun je je nog herrineren dat je een hartje neerzette op hyves bij die ene persoon? Hanabusa Aido uit Vampire knight?" Caroline kreeg een kleur, dat had ze alleen gedaan bij een anime plaatje en die.. dat kon je niet menen. "hij zit daar" zei Riley terwijl ze voor Caroline wees. Caroline keek hem aan, ze zag hem niet maar alles zei haar dat hij daat werkelijk zat. ze glimlachte flauw "hi.." zei ze. Riley en Dahpne keken elkaar glimlachend aan gelukkig ze geloofde hun. "en nu word het nog gekker" ging Dahpne verder. "wij zijn ook niet van hier, onze zielen zitten in een verkeer lichaam. eigenlijk ben ik Kiwa, en Riley is eigenlijk Emi" Caroline knikte "en jij, jij bent ook niet Caroline jij bent Arisu zoals je bijnaam. dat is eigenlijk je echte naam." Caroline haar mond viel open. of eigenlijk die van Arisu, het was te onwerkelijk om waar te zijn. maar alles in haar zei haar dat het klopte het moest gewoon kloppen. het was waar ookal waren er geen bewijzen. ze was Arisu en niet van hier. "maar waar kom ik dan vandaan?" "Renisse, net als wij. al komt Kiwa uit vampire knight en ik uit romeo x juliet. maar dat licht in dezelfde wereld." Caroline knikte met een vage glimlach. "oké" was haar zwakke weer antwoord.

Reageer (1)

  • Aora

    leuk snel verder
    (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen