Foto bij 12. De grote vergadering

Het is nu al twee weken verder dat Grijsstreep is vertrokken, ik kan het nog steeds niet geloven.
Maar vandaag mag ik voor het eerst mee naar de grote vergadering, eigenlijks had dat al veel eerder gemoeten maar door dat gedoe met Zilverstroom moest ik van Geeltand in het kamp blijven.
nu kan ik eindelijk de andere leerlingmedicijnkatten ontmoeten!
Toen we bij de Vierboom aankwamen zag ik al vele katten.
Ik rook Schaduwclangeur, Windclangeur maar nog geen Rivierclan
toen ik de medicijnkatten opzocht zag ik dat de Rivierclan eraan kwam, Langster trippelde trots voorop met de rest van de clan achter zich.
Ik zag Grijsstreep niet.
Waarschijnlijk merkte Vuurhart het ook, hij liep naar Luipaardvacht en vroeg naar Grijsstreep.
Grijsstreep komt niet miauwde Luipaardvacht uitdagend.
Vuurhart trippelde teleurgesteld terug
Laat de vergadering beginnen! Hoorde ik Blauwster roepen.
Brokkelster begon: wij hebben geen problemen gehad en hij wierp een blik op de donderclan, En onze jacht ging goed.
Bij ons hebben wij een nieuwe leerlingmedicijnkat , En dat is Sintelpoot. iedereen keek naar mij en ik werd een beetje zenuwachtig.
Zij was toch eerst een leerling krijger? hoorde ik een windclanleerling roepen.
Sintelpoot heeft een ongeluk gehad op het Donderpad en nu kan ze geen krijger meer worden zei Blauwster
Ik had liever niet dat Blauwster dat zei want bij dat idee werd ik altijd verdrietig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen