"Ik wilde je graag aan mijn ouders voorstellen," begon Thomas een gesprek.
Ik legde net mijn bestek op de rand van mijn lege bord.
"Je ouders," herhaalde ik wat twijfelachtig.
Thomas greep naar mijn hand.
"Geloof me, Luna. Wat ik met jou heb, heb ik nog nooit gehad. Ik wil mijn leven met jou delen." Op zijn gezicht verscheen een grote lach.
Hier werd ik zelf wat zenuwachtig van. Ik had dat zelf nog niet zo sterk, maar Thomas blijkbaar wel en zijn woorden waren geloofwaardig.
"Als je het leuk lijkt kunnen we volgende week zaterdag bij hen eten?"
Ik keek snel weg en friemelde aan mijn servet. Nu was er natuurlijk geen weg meer terug. Hij had het al voorgesteld aan zijn ouders en het zou geen goede eerste indruk zijn als ik het eerste etentje al af zou zeggen.
"Goed," zei ik nog steeds wat twijfelachtig. Thomas begon te lachen.
"Gezellig. Mijn broer is er dan ook."
Hij liet mijn hand los en ging weer recht op zitten.
"Je broer?"
Thomas knikte. Ik had zijn broer een keer gezien en dat was geen goede ontmoeting. Toen ik bij Thomas thuis was een paar weken geleden zat hij opeens op de bank. Netjes stelde we elkaar voor, maar we konden beiden wel vertellen dat er niet bepaald een klik was. Zijn broer was precies het tegenovergestelde van mij. Hij was hard, gevoelloos en toen ik over mijn werk en interesses begon heeft hij op alles kritiek gegeven.
"Ik weet dat de eerste ontmoeting niet de beste was, Luna. Maar geef hem een kans. Hij had toen gewoon zijn dag niet."
Ik trok mijn schouders op.
"Goed dan. We gaan het zien."
De jonge serveerster maakte de tafel leeg en vroeg of we nog wat na wilde. Ik schudde gelijk lachend mijn hoofd en keek naar Thomas die mijn voorbeeld volgde.
"Wil je al weg?" vroeg Thomas toen de serveerster wegliep. "We kunnen nog even de stad in."
"Dat lijkt me een goed plan."
Thomas en ik stonden op, rekende af en liepen naar buiten.
"Wat wil je? Dansen of ergens rustig zitten?"
Ik keek naar mijn hoge hakken.
"Ergens rustig zitten."

Niet veel later hadden we een rustige bar uitgezocht. We zaten naast elkaar met allebei een biertje in onze handen. Ik kon er altijd van genieten om met Thomas zo ergens wat te gaan drinken. Het idee wende sowieso al erg snel om weer iemand in mijn leven te hebben, al bleef ik nog netjes toekijken of het wel allemaal veilig was.
Thomas legde zijn arm om mijn middel en trok me wat dichter tegen hem aan. Hij gaf me een kus op mijn wang en grinnikte even. Ik keek hem even in zijn ogen aan en liet daarna mijn blik naar beneden vallen. Thomas was knap en nog steeds verbaasde ik me daar nog wel eens over.
"Ik heb misschien weer een nieuwe klus bij jou op school," zei Thomas. Ik trok me los uit zijn greep, maar keek hem wel vragend aan. "Doet jouw computer het weer niet?" Thomas wiebelde met zijn wenkbrauwen.
"Nee," lachte ik. "Die van mijn collega. Misschien dat het die van haar is."
Thomas trok zijn schouders op.
"Jammer. Ik had liever die van jouw gemaakt," zei hij zachtjes in mijn oor.
Ik moest lachen en draaide mijn gezicht naar hem toe. Thomas, de ICT'er die mijn computer moest maken op school.
"Ik ga zo naar huis na dit biertje. Ga je mee?" vroeg ik.
Onze gezichten waren nog dicht bij elkaar.
"Natuurlijk ga ik met mijn lieve vriendinnetje mee."
Hij zoende me nog een keertje en nam daarna een slok van zijn bier.
Een half uur hadden we er nog gezeten en toen zijn we naar huis gegaan. Het eerste wat ik thuis deed waren mijn schoenen uittrappen en mezelf op bed gooien. Thomas kwam naast me liggen en draaide zijn gezicht naar me toe.
"Knapperd," lachte hij.
Met een speelse lachje kroop ik van bed en deed ik mijn jurkje uit. Thomas zijn ogen gleden over mijn lichaam en ik kon zelf wel bedenken waar hij aan dacht. Ik ging voorzichtig op Thomas zitten en keek hem vol verlangen aan. Daarvan wist ik dat hij daar niet tegen kon en ook deze keer werkte het. Thomas trok me naar me toe en zoende me. Met zijn handen zocht hij naar mijn de sluiting van mijn bh die hij zonder enige moeite open kreeg.
"Ik wil jou," fluisterde ik in zijn oor.
Zonder iets te zeggen liet Thomas mij het zelfde merken. Zijn handen gleden over mijn lichaam en stopte bij mijn heupen. Hij drukte mijn heupen naar beneden en kreunde zacht. Een plezierige steek ging door mijn buik. Ik ging van hem af en zorgde dat hij zijn kleding uitdeed. En dat was nog maar het begin van een leuke nacht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen