Foto bij 4

"Deze jongen komt jouw computer maken," zei de directeur die daarna gelijk wegliep.
Hij liet me achter met deze jongen. Sexy was hij. Met zijn warrige, blonde haren die net tot op zijn schouders vielen. En een paar blauwe kijkers die me van top tot teen bekeken. Zo stond ik met een mond vol tanden voor een volle klas die ik aan het les geven was.
"Is dat de computer die het niet meer doet?" vroeg hij vluchtig. Duidelijk had hij het ongemakkelijke ook gemerkt.
"Ja, hij wil niet meer aan. Heel vervelend. Ik had hem eigenlijk vandaag nodig."
De jongen keek me aan en zijn linker mondhoek trok wat omhoog. Ik beet op mijn lip en keek snel de andere kant op.
"Ga gerust door met je les."
Dat was nog een lastige klus. Voor hem wat minder. Hij had de computer binnen een uur gemaakt en ging vervolgens weg.
"Misschien zie ik je nog wel eens, Juffrouw..." Hij keek me vragend aan.
"Luna!" zei ik net iets te enthousiast.
"Juffrouw Luna," zei hij met een speelse lach.
Hij vertrok zonder dat ik nog iets kon zeggen. Zo snel mogelijk probeerde ik me te herpakken en weer voor de les te gaan staan. Maar dat was zeker geen makkie.

Om stipt vijf uur liep ik het schoolgebouw uit. Het was eind juni en de zon was nog warm. Mijn oog viel op een jongen die met zijn fiets op het schoolplein stond. Zijn gezicht kwam me bekend voor en voor ik het wist voelde ik een schok door mijn maag gaan. Het was dezelfde jongen van daarnet. Hij kwam dichterbij en toen hij voor me stond lachte hij wat verlegen.
"Ik herinnerde me dat ik mezelf eigenlijk niet heb voorgesteld."
"Ja, dat klopt," zei ik vragend.
"Bij deze, ik heet Thomas."
Hij stak zijn hand naar me uit die ik wat twijfelachtig vastpakte en schudde.
"Ga je mee naar mijn huis?" vroeg Thomas. Hij liet mijn hand niet los en was waarschijnlijk ook niet bereid mijn hand los te laten voordat ik antwoord had gegeven.
Ik staarde hem enige tijd aan in zijn blauwe ogen. Zelf vond ik het nogal een gedurfde vraag. Ik kende hem niet eens. Maar er was niets in mij die niet mee wilde. En wie eenmaal in zijn ogen had gekeken had waarschijnlijk het zelfde gedaan.
"Is goed," zei ik stotterend.
"Spring maar achterop."
Ik deed wat hij zei en zo reden we een groot gedeelte door Amsterdam voordat we pas bij zijn huis waren. Hij had een eigen appartement wat nog niet helemaal was ingericht. Volgens hem woonde hij hier pas net, maar ik vroeg me af of het niet gewoon een mannending was. Die waren over het algemeen niet veel bezig met hoe hun huis eruit zag.
"Wil je wat drinken?" vroeg hij.
"Water graag."
Thomas kwam terug met twee glazen water en zette het op een tafeltje die naast de bank stond.
"Ga maar zitten hoor."
Ik zitten en keek even naar Thomas. Hij ging op ook zitten.
"Hoe oud ben je?" vroeg Thomas.
"Vijfentwintig. Jij?"
"Tweeëndertig." Hij keek me aan en beet op zijn lip. Ik probeerde er niet op te reageren, maar het was moeilijk. In mijn hoofd had ik hem al uitgekleed en ik kende deze jongen niet eens.
Thomas kwam dichterbij me zitten en vroeg me nog een paar dingen. Met elke vraag die hij stelde voelde ik zijn lichaamswarmte meer en meer. Mijn hart begon als een gek te bonken. Ik wist niet of dit allemaal maar in mijn hoofd zat, maar toen Thomas eenmaal zo dicht bij me zat dat hij zijn arm achter me had gelegd wist ik het zeker. Hij was op iets uit en ik zou het hoe dan ook geven. Thomas zijn gezicht kwam dichterbij. Ik voelde zijn neus al bijna tegen mijn neus aandrukken en toen gaf ik er maar aan toe. Onze lippen raakte elkaar zachtjes aan. Ik wilde hem zoenen, maar op dat moment ging hij een stukje naar achter en grinnikte hij. Nog een keer probeerde ik het, tot hij weer het zelfde wilde proberen. Ik ging een stuk naar achter en keek hem niet meer aan.
"Wat is er?" vroeg hij.
"Je zit me uit te dagen," zei ik bot.
Hij pakte mijn gezicht zacht vast tussen zijn handen en drukte zijn lippen op de mijne. Ik zoende mee en legde mijn hand in zijn nek. Zijn tong gleed over mijn lippen en zijn handen gleden van mijn gezicht naar beneden. Thomas trok me bij hem op schoot en beet me zachtjes op mijn onderlip. Hormonen gierde door mijn lichaam. Waarom kende ik deze jongen niet, maar voelde het heel gewoon. Hij tilde me op en liep naar zijn slaapkamer waar hij me voorzichtig op bed legde. Thomas zoende me van lippen, naar mijn kaaklijn door naar mijn nek en stopte net bij mijn borsten. Ik trok hem weer naar boven, zoende hem en zocht ondertussen het uiteinde van zijn shirt. Nog nooit zo snel was ik met iemand naar bed gegaan, nog nooit zo snel had iets zo normaal gevoeld en nog nooit was een moment zo snel overgegaan.

"Ik moet gaan," zei ik snel tegen Thomas die net wakker werd.
Ik stapte uit bed, kleedde me aan en vluchtte naar de voordeur. Het was half acht en ik moest over een half uur op school zijn. Thomas stond achter me.
"Ik breng je wel. Je komt nooit op tijd."
Mijn wangen werden rood toen ik zag hoe hij er bij stond. Alleen in een boxer en met dat goddelijke lichaam was dat een plezierig beeld. Thomas verdween de slaap kamer in en kwam in een paar minuten weer aangekleed naar buiten. We liepen naar zijn fiets, waar ik achterop sprong en Thomas weg fietste.

"Mag ik je nummer?" vroeg Thomas die zijn telefoon al gepakt had. Hij schoof zijn mobiel bijna in mijn handen.
"Oke," zei ik weer twijfelachtig. Ik toetste mijn nummer in en gaf hem terug.
"Werkse," zei Thomas met een knipoog en hij fietste weg.
Nog steeds perplex van gister en vandaag liet hij mij daar achter. Deze jongen was zo eerlijk in wat hij wilde en dat liet hij niet langs zich heen lopen.

De maand daarop was verwarrend. Ik was veel bij Thomas en leerde hem beter kennen. Maar veel van gevoel zat er niet bij. We brachten veel tijd door samen, sliepen met elkaar en vervolgens ging ik weer naar huis. Daarnaast hadden we afgesproken er geen gevoelens bij te betrekken, maar het ging niet meer bij mij. Ik merkte dat ik het fijn bij hem had en dat ik hem steeds mooier begon te vinden. Ik kon seks en liefde niet meer uit elkaar halen en ik zou het hem moeten vertellen.
Een week had hij me genegeerd en daarna toegegeven dat hij me ook erg zag zitten. Het liep beter af voor me dan ik dacht en zodoende had ik een relatie. En dat was voor mij speciaal. Ik was vanaf mijn 21e single en het beviel me wel. Maar deze jongen had voor mij alles vrij snel veranderd. Ik was hoe dan ook verliefd en ik kon er niet meer omheen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen