Foto bij De newbie van de maand

HarryPotterLife is één van de nieuwe Q leden op Quizlet! Geef haar maar een warme welkom hier op Quizlet!

Wie ben jij op Q?
Op quizlet ben ik HarryPotterLife, maar ga het 9 februari veranderen in waarschijnlijk LilyPotter (met die punt), omdat ik niet echt tevreden ben over mijn naam. In het echt heet ik Milou ten Berge.

Vertel iets over jezelf?
Nou, ik ben 14 jaar, ik doe veel aan handbal, ik zit op Atheneum maar volgend jaar waarschijnlijk havo en ik hou van Harry Potter.

Hoe heb jij Quizlet gevonden?
Ik zocht op Pottermore naar quizzen over afdelingen en die kon ik daar niet vinden, toen heb ik dat in Google ingetypt en kwamen daar heel veel quizzen van Quizlet en toen leek het me wel leuk om ook een account aan te maken.

Wat vind je tot nu toe van Quizlet?
Tot nu toe vind ik Quizlet erg leuk, het was in het begin wel even wennen want ik wist niet hoe alles werkte, maar dat krijg ik langzamerhand door en nu vind ik het erg leuk!

Wat verwacht jij van Quizlet?
Eigenlijk gewoon quizzen maken en quizzen doen, maar je kunt dus meer zoals story's maken en dat vind ik wel erg leuk, het is niet zo simpel en dat maakt het leuk om te blijven doen.

Wat vind je tot nu toe het leukste onderdeel van Quizlet?
Ik denk zelf quizzen maken en schrijven.

Heb je al een story gevonden die je aan andere kan aanraden?
Ja, een story die ik heel erg leuk vind is 'A Darkened Heart' van Leah, Laleah genaamd op Quizlet.

Heb jij al een creatie gemaakt of wil je die nog maken?
Ja, ik heb al vier quizzen gemaakt, wat er nog wel meer worden. En ik ben bezig met een story. Begin februari post ik ook een proloog van een nieuw verhaal, 'Obliviate' en ik ben Coacteur van De Quibbler van Luna_Lovegood.

Heb je al andere mensen van Quizlet ontmoet?
Ja, onder andere Luna_Lovegood, Laleah, Evildaughter en Hermelien_HP.

Mooie afsluiter van je interview?
Nou, ik hoop dat Quizlet nog een lange tijd leuk blijft en dat mijn quizzen vaak worden gedaan en story's vaak worden gelezen, natuurlijk, haha. En ik vond het wel leuk om dit interview te doen.

Als jij een nieuw lid bent op Quizlet, dan kun je Dodeka een berichtje sturen.

Reageer (6)

  • Debbaut

    Wees welgekomen!

    8 jaar geleden
  • 160917

    Welkom op Quizlet!

    8 jaar geleden
  • Scandal

    Welkom. =)

    8 jaar geleden
  • Mouli

    Heeeeey :P dit is dus mn nieuwe naam zoals je misschien kunt zien hahahaha

    8 jaar geleden
  • Laleah

    MILOUUUUU OMG DAT BEN JIJ!!! Ik heb je gespoott!!! LOVEEE (heart2)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen