Foto bij I can't say it to you..How much i love you ♥

I can't say it to you..How much i love you ♥

Hier lig ik dan. Huilend in de armen van mij broer. Ik wou het zeggen, maar ik durf het niet. Ik durf mijn gevoelens voor hem niet te vertellen. Hij zou raar opkijken en me uitschelden voor vieze homo. Ik lig nog steeds in me boxer naast me broer. Huilend van de pijn dat ik het niet kan vertellen. 'Bill, alsjeblieft vertel het.' Deze woorden komen er zacht en smekend uit. 'Ik..' Tom kijkt me hoopvol aan. 'Ik hou..van je.' Tom zijn ogen worden groot. 'Wat?' Zegt hij verbaasd. Ik sla me ogen neer en kijk naar de beneden. Ik voel dat Tom me sterker vast pakt. 'Ik hou ook van jou Bill, me lieve broer.' Dit kwam hard aan. Hij dacht zeker dat ik het als broers bedoelde. Ik knik en kijk de andere kant op.

[Pov. Tom]

Ik hoor me broer zeggen, 'Ik hou van je.' Maar het komt bij mij anders over. Hij bedoeld meer dan broers. En dat weet ik donders goed. Hij gedroeg zich bij de tour ook zo verliefd. Ik dacht dat hij een meisje had ontmoet. Er komt met moeite uit me mond. 'Ik hou ook van jou, broertje van me.' Diep van binnen schreeuw ik het uit. Schreeuwen dat ik ontiegelijk veel van hem hou.
Maar ik kan het beter niet laten zien. Dat brengt hem overstuur..
Ik vergeet het maar. Ik vergeet al die woorden. De lieve woorden die mij diep raakte.

[POV. Bill]

Tom denkt na. Ik zie het aan zijn gezicht. Hij denkt na over wat ik net zei. Ik wil dat hij me meer als een broer ziet. Ik zit hier al mee sinds de tour. Mijn broer en ik moesten samen in één bed slapen en we hadden de hele nacht gepraat. Ik lag tegen hem aan. En hij gaf een kus op mijn voorhoofd toen we gingen slapen. Op dat moment sloeg de vonk over. Ik werd stapel..Op mijn eigen broer.

Reageer (6)

  • EwigLiebe

    verder verder verder:3

    1 decennium geleden
  • xXNamelessXx

    tom moet ook toegeven aan zijn gevoelens! :P

    XxXxXxx

    1 decennium geleden
  • XxFamous

    Jij schrijft zo donders goed !!!

    Snel veder ;d

    1 decennium geleden
  • ganja

    SNEL VERDERX

    1 decennium geleden
  • Glambert

    Super;)

    heel snel verder!!!

    xx C

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen