papapaph papapah tromgeroffel

het vervolg :P

"de kapitein van de wacht: Greg" Arnaut wist dat hij geen tijd had om te bedenken waarom Greg het kasteel zou willen veroveren snel riep hij naar de soldaten "ga mijn zwaard halen". Hij keek naar Will en Spica. Will knikte naar Arnaut en ze renden naar hun kamers om hun wapens te pakken

Toen Will en Spica weer in de troonzaal kwamen waren de ridders en soldaten die zich bij Greg hadden gevoegd zich aan het verdedigen met hun leven maar de meesten waren een beetje dronken dus hielden het niet lang vol. De mensen die wel overeind bleven werden langzaam achteruit gedrongen. Snel schoot Will een paar pijlen af en Spica deed hem na alleen dan iets minder snel binnen drie seconden vielen er 7 mannen neer. Maar Will zag ook dat ze nooit zouden kunnen winnen en Arnaut die ook stond te vechten besefte dat ook. Hij maakte oogcontact met Cassandra die hem toeknikte Arnaut begreep het en schreeuwde met spijt "terugtrekken" Zoals hij had verwacht luisterde de soldaten meteen maar de ridders twijfelde even maar gaven het toen toch op. De meesten vluchtte in groepjes zo snel als ze konden het bos in. Arnaut, Cassandra, Gilan, Will en Spica vluchtte het bos in Cassandra schoot in paniek "Madelyn waar is Madelyn" Arnaut wou al terug naar het kasteel lopen maar Maddelyn kwam er al aan. Maddie zag dat Cassandra helemaal over haar toeren was "Sorry maar ik zocht Jenny" Will knikte begrijpelijk "eigenlijk weet niemand dat wij met haar bevriend zijn en hij wilt vast wel eten dus dat zal wel goed komen". Maddie knikte nog steeds een beetje bezorgd maar wel gerust gesteld.

Reageer (2)

  • Grijsjagertje

    Zaterdag of zondag denk ik en anders maandag en als het maandag word maak ik er twee

    8 jaar geleden
  • 4na

    Geweldig, wanneer is het volgende hoofdstuk. *nieuwsgierige blik*

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen