Hoi mensen en/of tributen. Dit hoofdstukje komt een beetje random maar ik wilde jullie iets meer vertellen over de tijd dat ik een tijd lang niks gedaan heb aan deze wedstrijd.

Het was niet alleen deze wedstrijd waar ik heel lang niks aan deed. Ik verwaarloosde vriendschappen, ik ging niet echt meer om met familie, ik leerde niet voor school en zo kun je veel meer dingen opnoemen. Ik deed helemaal niks en was een verschrikkelijk persoon en ik probeer het nu allemaal weer goed te krijgen. Het was een hele rare tijd en hoewel alles nu beter gaat kunnen sommige mensen die tijd toch niet vergeten en ik snap dat wel. Ik deed eigenlijk helemaal niks goed maar op dat moment kon het me niks schelen. Niks kon me schelen.

Ik weet zelf niet eens waardoor ik zo gemeen en stom deed. Misschien kwam het door school, misschien was ik gewoon ontevreden over mijn lichaam (nu nog steeds), misschien was er even niks moois om als voorbeeld te nemen om zelf mooi te zijn vanbinnen.

Oh god, waarom ben ik nu aan het huilen? Ik wilde gewoon een verontschuldiging plaatsen maar nu moet ik huilen oeps.

Ik ben een verschrikkelijke spelmaker/wedstrijdleider geweest en het spijt me nu nog steeds.

Vergeef me.

Reageer (2)

  • ProngsPotter

    I already did, sweetie. No worries (heart2)

    8 jaar geleden
  • WolfsChild

    Heeeey Girl,
    Ik begrijp je helemaal, als je een uitlaat nodig heb, ik ben er voor je!!
    Niemand is perfect en ik weet zeker dat de rest je snapt!
    (H)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen