Hier het beloofde hoofdstukje morgen komt er ook gewoon een
En ze hebben de paarden gewoon mee kunnen nemen anders klopt het verhaal niet meer

Spica stond zoals elke dag nadat ze verkast waren, hadden ontbeten en hun kamp weer opnieuw opgebouwd die trouwens niet meer was dan een paar takken met zeilen eroverheen gespannen te oefenen met haar wapens. Toen ze haar pijlen op ging halen hoorde ze Will en Arnaut praten. “Will, ik denk dat we de groep beter op kunnen splitsen het kamp is te groot en dus te makkelijk te vinden dat is ons al bijna een keer overkomen” Will knikte “en we gaan elkaar voor de voeten lopen." "Zullen we onze beslissing maar meteen aan de rest vertellen?" En ze liepen weer terug naar het kamp. Spica bedacht zich dat ze over de openplek moesten waar zij aan het oefenen was, zo snel en geruisloos als ze kon liep ze terug net op tijd was ze weer bezig toen Arnaut en Will langsliepen. "Spica, stop met oefenen en ga naar het kamp" en ze liepen verder. Toen Spica bij het kamp aankwam zat iedereen al bij elkaar snel ging ze erbij zitten al wist ze natuurlijk al waar het over ging. Arnaut nam het woord "Will en ik hebben samen eens gepraat en wij denken dat het verstandig is als de groep word opgesplitst" De rest keek verbaast en Spica probeerde het ook te doen maar dat lukte niet heel erg gelukkig hadden Will en Arnaut het niet gemerkt, al wist je het natuurlijk nooit zeker met Will. Uiteindelijk stond Gilan op "wie gaat er bij elkaar" Arnaut en Cassandra gingen snel naast elkaar staan en Maddie leek eerst te twijfelen maar ging toen maar bij haar ouders staan. Gilan ging bij bij Will en Spica staan. De ochtend daarna namen ze afscheid en iedereen ging zijn eigen weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen