Bij deze wil ik jullie van harte welkom heten bij mijn nieuwste verhaal!
Once upon some frozen yogurt



'But who? Who do you exactly mean, Luke?'
'Oh, don't you know, you stupid? That girl. Er... that dipdyed hair from Yogurtland, you know?'


Soundtrack

Al zo lang ze het zich herinnert woont Jackie in Los Angeles. Wat ze daarentegen niet weet ik dat er iemand is die haar leuk vindt. Tot diegene plots van de aardbodem verdwijnt....

Onbekende personen
Nederlands geschreven

Een NaNoWriMo-verhaal, dus het verhaal is zo goed als afgerond in Word. Toch wil ik het niet "in de kast laten liggen"; ik wil er iets mee doen! Vandaar dat ik dit verhaal toch publiceer op Quizlet, vooral omdat ik graag feedback van jullie wil en omdat ik Quizlet gemist heb! Maar het allerbelangrijkste, hetgeen ik het allermeest gemist heb en nog steeds mis, zijn jullie altijd onwijs leuke en lieve en coole en stoere reacties!
Kortom: ik kan niet wachten met het activeren van de hoofdstukjes! (en kudo's, abo's en de leukste reacties!)
x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen