Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Fantasy_World

    Oké....
    I font line the message: laatste chapter van het story....

    Voedsel.....i want food... to reed...
    Btw je story voor de zoveelste keer gelezen en ben nu tof echt wel benieuwd naar die suli en cici... En waarom ze nu precies out is... tuurlijk is zwaar zo'n magie.. maar ze is zoö sterk, machtig...er moet ergens een geheim achterkamerdeurtje zitten...

    Btw: cici maakt me niet echt bang ofsoooo. Eerder nieuwsgierig en vooral leergierig naar de geschiedenis van hoe zij het kent ziet en ervaart en meer natuurlijk.....

    Snel verder...
    Hoop meer te mogen lezen...

    6 jaar geleden
    • Romanov

      Oh wauw, ik had niet echt verwacht dat er nog mensen dit verhaal lazen. Ik ben sinds kort weer terug actief(ver) op Q, maar ik dacht om 1 verhaal per keer te doen. Ik was begonnen aan mijn Harry Potter verhalen, al beginnen mijn vingers te jeuken om deze aan te pakken..

      Ik ga mijn best doen om binnenkort weer deeltjes online te zetten, maar ik ga geen beloftes doen over de termijn. (heb ik al teveel gedaan)

      Leuk dat je het verhaal leuk vindt en dat je nog steeds wacht op een volgend deeltje (sorry dat het zolang duurt...)

      6 jaar geleden
    • Fantasy_World

      Whahaha, DOH, tuurlijk lezen wij nog steeds je verhalen.. Zo'n schrijfstijl kan je gewoon niet genoeg van krijgen. Daarnaast is het zo spannend, en aanlokkend dat je het wel MOET lezen, door de nieuwsgierigheid... Je hebt het zo goed in elkaar gezet, dat je tot op heden nog steeds niets maar dan ook niets kan vermoeden, verbinden en of zelfs linken, omdat alles op zo'n mysterieuze manier beschreven is...
      Uiteraard ben ik groot fan van Harry Potter, maar ook nog altijd Twilight, Vampire Diaries, Originals, Wolfpack. Dus wellicht zal je vroeg of laat nog wel meerdere mails binnen krijgen...
      Grinnik de grinnik...
      Maak je geen zorgen, al zet ik niet altijd berichtje neer ik blijf je story's lezen.....
      Mijn vriend vond me al vervelend saai woorden, omdat ik hem GEEN aandacht meer schonk en te diep in JOUW verhaal zat.... niet slecht bedoelt hoor, maar dan weet je hoe erg zuigend je verhaal is, dat je gewoon niet meer kan stoppen met lezen en het gewoon uit wilt lezen

      Je hoeft als enige te beloven dat je beloofd je verhalen af te maken... Al doe je er 1000 jaar over, maakt me niet uit... Zolang ik maar eens in de zoveel tijd voedsel heb te lezen..... Grinnik grinnik, grinnik...

      6 jaar geleden
    • Romanov

      that's so sweet... het is niet altijd een logisch iets hoor..

      ik doe mijn best om een aangenaam verhaal te maken...
      haha, ze zijn altijd welkom
      ik zal mijn best doen het te onthouden ^^
      hahha, arme jongen, al is het voor mij natuurlijk wel een compliment ^^

      okay okay.. dit is sowieso de bedoeling hoor. Ik kan er gewoon niet tegen als ik het onafgewerkt laat..en hoewel ik vroeger er dan gewoon een crappy einde aan schreef begin ik nu genoeg trots te hebben om er wel een degelijk einde aan te schrijven ^^

      6 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Nu ben ik heel benieuwd

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen