Sam???
Samm??
SAAAAAAAAAMMMMMM WORD WAKKER!!
'gaap'
Hallo?
hoi, ik ben er Back, ik zou toch s 'nachts terugkomen.
'ohja, ik ben wel een beetje moe.'
Snap ik wel hoor, maar dit is het enige tijdstip dat we kunnen praten.
Maar terugkomend op mijn plan, ik weet dus een manier hoe ik je uit de arena kan krijgen.
Ze hebben dit gebouw nu extra beveiligd zodat niemand er uit kan wegglippen ,maar de arena heeft een zwakke plek.
Dus je moet vanaf De Hoorn richting de kant met veel bos langs het water blijven rennen, totdat je bij het einde komt van de arena.
Dan zwem je een stukje onderwater en zoek je naar de uitgang, ergens daar onderwater ging het fout met plaatsen,
en kan je dus onder het elektrisch geladen veld door. Dus snap je het?
'Ehhh ja, denk het.' zeg ik
Oke, zegt Back lachend, voor de zekerheid geef ik je als het zover is een heel klein oortje.
Als je dat aanzet kan je mij horen en geef ik je aanwijzingen door.
Dus kan je een beetje lang je adem inhouden?
ehhhm niet echt nee....
Ik zou maar snel gaan oefenen dan, je hebt nog maar een paar dagen.
En hoe kan ik de reis tot het einde van de arena dan overleven?
Ik heb ervoor gezorgd dat er een rugzak heel dichtbij je ligt, en een paar andere tributen heb ik hetzelfde verteld.
De mensen die te vertrouwen zijn dan.
Oke, mag ik nu weer verder slapen? vraag ik.
Ja, ik moet ook snel weer weg, ander komt Jack er, oh ze slaapt al...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen