Foto bij idontwannabeyourfriend;school sucks.

iminloveee. (aa)
inspiratieloos stukje.
JUSTINS POINT OF VIEUW.



-at school/wiskunde-
ik zit me gewoon in de les een beetje te vervelen & denk aan gister, het was zon leuke dag, we zijn naa het bos geweest waar we met ryan, chaz,christian en caitlin gewoon vanalles hebben gedaan, zelfs gegeten haah, gebarbequed. [schrijf je dat zo ;o ben beetje dom] het was gewoon gezellig, ik schrik op uit mijn gedachten als ik amber hoor lachen, als ik haar raar aankijk zie ik waarom ze lacht, ze heeft heel veel inkt op het witte shirt van een meisje voor haar gemorst'ik geef je nog een waarschuwing amberr!' zegt meneer van dijk terwij hij rood aanloopt,het meisje merkt dater inkt op haar shirt zit en kijkt amber boos aan, dan vertelt ze het tegen meneer van dijk. amber probeert haar lach in te houden, maar het mislukt wéer, 'EN NU ERUIT JIJ!' ik grinnik.
''VIND JE DAT GRAPPIG BIEBER,DAN MAG JIJ OOK MEEGAAN!' amber pakt haar spullen, ik sta ook op en doe hetzelfde, als we op de gang zijn, pak ik haar hand vast en beginnnen we te rennen 'VERLOST!' roept ze lachend. ik stop met rennen en ze kijkt me verbaasd aan, ik ga voor haar staan en geef dr een kus op dr hoofd. 'samen erin samen eruit' ze begint weer te lachen. 'als mijn moeder dit hoort, dan heb ik de kans dat ik helemaal niet hier mag blijven' zegt ze lachend, maa ik stop met lachen. 'serieus?' vraag ik haar geschokt, ze lacht en schud haar hoofd, 'gelukkig..' we komen aan bij de directeur., amber klopt zachtjes aan. 'Binnen' hoor ik hem chagerijng zeggen. 'nou wat vrolijker kan ook wel hé' zegt amber zachtjes en ik grinnik. 'wat zij u daar mevrouw'- 'niks hoor meneer.' ik kan mijn lach bijna niet meer inhouden,maar het lukt me toch. we gaan op 2 stoelen zitten voor zijn bureau. 'zo vertel' we vertellen ons hele verhaal en na een kwartiertje mogen we gaan, we lopen naar ons kluisje en als we daar net zijn gaat de bel. ' pauzeeeee' zeg ik hyper. ze schud glimlachend haar hoofd. 'wat?' vraag ik, 'niks hoor. ' zegt ze lachend. opeens zie ik ryan,christian,chaz en mtch naar ons toelopen. 'héee' zegt ryan opgewekt, maar ik word kwaad, als ryan dat ziet vraag hij bezrgd waarom ik zo kwaad ben, amber komt achter me staan en ik zeg niks.' laat me met rust, astjelieft..' zegt amber terwijl ze huilend naar de wc's rent, ik wil er achter aan gaan maar ryan houd me tegen en stuurt christian achter amber aan, op een afstandje zie ik dat christian amber een knuffel geeft. 'wat er is hé, wat er is, is dat mitch van amber af had moeten blijven' ryan kijkt me verbaasd aan. 'hoe bedoel je?' ik kijk nog bozer naar mitch, 'hij wou het met amber doen, zij zegt nee, hij slaat haar!, hoe vind je die!' ryan zegt even niets en als hij beseft wa ik net gezegd heb laat hij me los en kijkt heel boos naar mitch. 'wat is jou probleem!' hoor ik chaz opeens roepen, en mitch kijkt schuldig om zich heen, 'het spijt me oké!' ik schud mijn hoofd. 'nee niet okee, onze vriendschap is voorbij, ryan en chaz knikken ook en we lopen richting amber.'

Reageer (6)

  • BabyWhale

    got a questionn .......



    do you wanna read m storyy ... Emo girl ft jdb ??? :$
    there is a lot of drama in itt ??? xoxo

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder deze deel was wel duidelijk genoeg vind ik :$:X

    1 decennium geleden
  • TunisAngel

    Goed van ze dat ze voor Amber opkwamen, wel zielig voor mitch:P.
    Snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    o dat was wel cute van justin x'D
    lekker voor die mitch dan XP
    maar verder

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Ik snap hem wel. En ik snap ook dat je VERDER moet!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen