Foto bij 55. You're Not My Hoe, You're My Friend.

Waar het vorige hoofdstuk eindigde:
"Je gaat erin en eruit. Ik heb geen zin om hier gezien te worden." zegt Georg tegen mij. "Alsof ik dat wel wil. Maar sommige dingen zijn gewoon belangrijker" zeg ik en stap uit de auto. Ik heb mijn kraag hoog zitten en kijk naar de grond. Af en toe kijk op om te weten of ik goed loop. Nummer 45. Nu zit ik goed en ik druk op de bel. Een schaars geklede dame doet de deur open en zegt "wat kan ik voor je doen?". "Mag ik dit binnen bespreken" zeg ik. Heel even kijk ik haar aan maar blijf voornamelijk naar de grond kijken. Als ik binnen ben en ze de gordijnen dicht heeft gedaan, kijk ik pas om mij heen. Het is een kleine ruimte met niet veel meer dan een bed en wat seksspeeltjes op een boekenkast liggen. Verveelt zegt ze "Dus wat wil? gepijpt? geneukt? wat anders? De klant is koning". Ik kijk haar en blijf haar aankijken. Eerst herkent ze me niet en dan ineens piept ze "Gustav Schäfer?!"

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen