Foto bij 002

Bella hierboven ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • inktzwart

    Ik vind het stukje over Edward die uitgefoeterd juist wel leuk, het leek eerst een beetje vaag maar nu je dit hebt vertelt kan je haar later ook meer dingen laten vertellen die ze op dat moment nog niet weet.
    Als alwetende verteller

    En kudo's vragen mag officieel misschien niet, maar deze regel is niet heel erg om te overtreden. Een automatische kudo knop wel.
    Je hebt mijn kudo in elk geval meis (:

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Ehm, elk begin is even lastig om door te komen. Heb ik zelf ook.
    Verder een prima stukje, maar in de laatste alinea dat Edward uitgefoeterd wordt door Alice, zou je of vanuit Edwards pov moeten doen, of weghalen want als ze er niks van meekrijgt, hoort het er niet te staan.
    Alleen iets van haar gedachten van 'waarom die Edward zo vaag doet tegen haar'.
    Het uitfoeteren kan anders ook wachten tot de Meyers weer thuis zijn.

    Mijn mening natuurlijk.

    All the love, R

    Een reactie is overigens veel leuker om te krijgen dan een kudo.
    En hier mag je, in welke vorm dan ook, niet om vragen. *zijn de regels*
    Behalve dat, geef ik niemand kudo's en dat komt omdat je maar 1 verhaal tegelijk en per dag mag geven.
    Dat vind ik niet eerlijk naar de andere verhalen, die ik lees en ook goed zijn.
    Hopelijk heb ik het zo wat uitgelegd voor je. Verder nog een fijn weekend.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen