Lang verwachtte 3de stoery van dit verhaal!!! xD

lees maar schnelll:D!!!

The party!!!...

Ik kon maar niet de goede kleren vinden. Liz was me komen helpen, maar niets. Joyce zat beneden op me te wachtten. We gingen naar zo'n feest toe. Ik bleef me geschuldig voelen tegenover Liz.
Uiteindelijk had ik een zwart kanten rokje aan met wat donker paars er door heen. Daar op had ik een zwart paars corset aan waar een paar doodskopjes op stonden. Ik had een doodskopriem omgedaan en mijn zwarte boots met paarse veters erin. Mijn make-up zag er weer smokey uit met een paarse gloed. Zwarte sierlijke lijntjes liepen uit nog voor mijn slaap. Zwarte lippen met Paars omlijnde randjes en met de paarse contactlenzen in maakte alles af.
Ik liep naar beneden. Joyce stond op en keek me verbazingwekkend aan.
"Ik zou er gewoon geil van worden." Lachte Joyce.
"Ze is en bleeft van mij, ja." Beet Liz haar toe. Ik gaf haar een flauw glimlachje. Wat was Liz weer een beetje te aan mij gehecht. Ach ja, zo was Liz.
"Zullen we dan maar gaan?" Vroeg ik aan Jocye. Ze knikte. "Als er iets is, bel me dan hé." Zei ik tegen Liz. Ze knikte braaf. Ik gaf haar een zoen op haar lippen.
"Veel plezier!" Zei Liz tegen ons. Ze zwaaide ons uit. We stapte in een groote taxi die speciaal voor de gasten waren die zo'n kaartje hadden. De auto reed weg. Ik keek eens goed naar Joyce. Zij was weer eens haar zelf. Donkere Skinnyjeans met een geel topje erop aan. Haar haar was getoupeerd en ze had smokey-eyes met de kleur van haar topje. Ze had gekleurde oorbellen in wat matchte met haar kettingen en armbanden. Ze had twee gekleurde riemen om. De één was Geel/zwart met zachte, kleine spikes en de andere was gekleurd. Haar geele schoenen met wat kleurtjes erdoor paste er perfect bij.
Even later stopte de auto en werd de deur open gedaan voor ons. We stapte uit. Een man kwam naar ons toe en we moesten onze kaartjes laten zien. Hij begleide ons naar binnen. Bij een tafeltje moesten we onze legitimatiebewijs laten zien en kregen een blauw bandje om. We liepen een gang door naar binnen. Het was nog niet super druk. We liepen gelijk naar een louncebank waar we ons in settelde. Een vrouw kwam naar ons toe lopen.
"Wat lekkers dames?" Vroeg ze. We knikten.
"Doe mij maar een Martine Lemon." Zei ik.
"En voor mij een Mojito" Zei Joyce.
"Okay, komt eraan. Hier hebben jullie alvast jullie UpLounce kaartjes." Zei de vrouw en ze liep weg. Ik keek met ongeloof naar de kaartjes. Het waren kaartjes voor naar de rustige Lounce te gaan bovenin.'Waarom zoude wie die nou hebben gekregen?' De vrouw kwam even later terug met onze bestelling.
"Waarom hebben we UpLounce kaartjes gekregen?" Vroeg ik haar. Ze keek op.
"Omdat de eerste 20 mensen die in deze lounce zitten zo'n kaartje krijgt. Niet verder vertellen, maar mensen weten nog steeds niet hoe dit gedoe in elkaar zit. We doen het eigenlijk al jaren." Zei ze.
"Nou, okay, bedankt dan." Zei ik en glimlachte naar haar. Ze was best leuk. Mooie blauwe ogen met blond krullend haar tot precies aan haar schouders. Ze had een wit topje aan met daaronder een klein rood broekje. We dronken van onze drankjes en bekeken de binnen druppelende mensen. Toen onze drankjes op waren liepen we naar de dancevloer en gingen wat dansen. Het was niet echt onze smaak van muziek, maar er op dansen konden we er zeker op. Onze heupen, voeten en armen dansten mee op de maat van de muziek. We lieten ons lekker los gaan.
"Ik ga nog wat drinken. Jij ook?" Schreeuwde ik het uit tegen Joyce. Ze schudde haar hoofd. Ik liep weg naar de bar. De vrouw die ons bediende liep naar me toe.
"Nog een MartiniLemon?" Vroeg ze glimlachend. Ik knikte lachend mijn hoofd. Ze liep weg en schakte de drankjes door elkaar en deed het in een glas. Ze schoof het glas naar me toe en ik betaalde haar.
"Al in de Lounce geweest?" vroeg ze. Het was niet echt druk aan de bar. Iedereen stond te dansen. Ik schudde mijn hoofd.
"Nog niet. Ik ga denk ik straks kijken als ik mijn vriendin nog kan vinden." Lachte ik. Ze begon ook te lachen.
"Ik moet over een halfuur in de UpLounce werken achter de bar." Zei ze.
"Is het anders daar dan hier?" Vroeg ik haar. Ze knikte.
"Daar hoef je niet te schreeuwen en hier wel." Lachte ze. Ik lachte terug.
"Nou ik ga maar is kijken waar mijn vriendin uit hangt. Ik zal je vanavond nog wel zien in The UpLounce." Zei ik. Ze knikte en ging verder met een klant helpen. Ik liep weg van de bar en zocht Joyce. Ze stond te zoenen met één of andere knakker. Ik ging maar weer op de bank zitten. Dat zij hetro is, moet zij weten.
Na ongeveer driekwartier gezeten, gedanst en gedronken te hebben, was ik maar in mijn eentje naar The UpLounce gegaan. Ik liep naar een trap waar twee bodyguards stonden. Ik liet mijn kaartje zien en ze lieten me de trap op gaan. Boven aangekomen, moest ik een klein stukje gang door en toen door een glazendeur. Het had een gezellig, rustgevend sfeertje. Ik liep naar de bar toe. De vrouw van beneden liep naar me toe.
"Toch maar alleen gekomen?" Vroeg ze me, terwijl ze al weer een MartiniLemon in schonk voor me.
"Ja, en graag een glas water erbij graag." Zei ik. Ze kinkte en zette een glas water naast mijn glas met MartiniLemon. Een jongen met zwart haar, donkere skinnyjeans en een donkerrood shirtje aan kwam naast me aan de bar zitten. Hij keek me glimlachend aan. Hij had veel make-up op voor een jongen. Niet alleen zijn make-up was veel, ook zijn sieraden. Hij had zelfs zwarte nagelak op. de jongen naast me moest wachtten, want het was net even druk aan het worden. Hij tikte mijn een bierviltertje op de bar. Af en toe verschoof hij zijn kont op de barkruk om beter te zitten.
"Allein hier?" Vroeg de jongen opeens. Ik keek naar hem op en schudde mijn hoofd.
"Mijn vriendin is nog ergens beneden." Zei ik en ik wees richting de deur. Hij keek even om en glimlachte toen weer lief naar me. Hij knikte. Hij beet op zijn lip.
"Je kan bij ons komen zitten, als je wilt. Dan hoef je niet zo alleen aan de bar te zitten." Zei de jongen. Ik keek even om, om te kijken waar de jongen precies naar toe wees. Een drietal jongens zaten te geinen op een grote rode lounce bank. Ik keek weer terug naar de jongen. Onder tussen had de jongen al zijn bestelling gedaan. 'twee biertjes, een MartiniLemon, Bacardi Black, twee glazen Cola en twee glazen water.'
"Kom je of niet?" Vroeg de jongen, terwijl hij opstond en het dienblad pakte van de bar. Ik keek even twijfelend naar de vrouw achter de bar. Ze knikte en gaf me een gerustellende blik dat ze die gasten wel okay waren. Ik knikte naar hem. Ik pakte mijn twee glazen en liep de jongen achterna.

Reageer (3)

  • LindaDeMol

    wi zijn dat
    is dat bill XxX

    1 decennium geleden
  • Fireflightx

    Supersuper!
    Ik zou ook begod nie weten wie die jongens zijn xD
    snel verder bitte
    xX je nicht/Szus

    1 decennium geleden
  • ScaryMoon

    haha.
    echt goed geschreven:)
    wie zou die jongen toch zijnxD
    xxx
    Moon

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen