In dit hoofdstuk komt Miley vast te zitten in een Satanistisch ritueel!

Miley liep door haar huis en keek in de spiegel naast de gril. Wat heb ik toch een grote mooie kont dacht Miley. Wat gaat Kim hieraan doen? Ik ben veilig dacht ze. Maar dat was ze niet…
Een paar dagen later ging Miley op youtube. Anaconda zag ze overal staan. Miley drukte op de video. Ze zag iemand met een nog grotere bil op de video. Het meisje leek op een plastic pop met veel te veel make-up en ze had waarschijnlijk ook veel plastische ingrijpingen gehad. Ze noemde zichzelf Nicki Minaj. Miley wist meteen dat Nicki Minaj niet bestond, het was eigenlijk Kim die eigenlijk de boze aliënkoningin was. Miley wist niet wat ze moest toen. Toen ging de bel. Miley liep naar de deur. Ze zag een neus voor de deur staan. Miley deed de deur open. Hey snotneus zei Miley tegen de neus. De neus was boos op Miley, de neus zei niks. De neus had een satanster, en een omgekeerd kruis. Toen begon de neus latijnse woorden te praten. Miley keek de neus raar aan, en net toen ze de deur wou dichtdoen kwamen de andere 6 neuzen. Ze hadden allemaal zwarte gewaden aan. De neuzen hadden touw in hun gaten. Ze bonden Miley vast. ‘NEE!!!!!!!!!!!!’ riep miley. De neus begon de snuiven. Ze hadden een bijbel in hun handen, en legde het op de brandstapel naast Miley. Ze begonnen weer latijns te praten. Maar toen gooide verkouden neus zout op Miley. Het ritueel was in volle gang. De neuzen gingen rondjes om Miley heen lopen, terwijl ze Latijnse spreuken sproken. Toen riep loopneus het woord ham en toen waren alle neuzen verdwenen. Miley wist niet wat ze moest doen. Opeens werd het liedje anaconda opgezet. Miley zat vastgebonden dus ze kon zichzelf niet bevrijden. Miley was er klaar mee, ze had het liedje al 1000 keer gehoord. Opeens kwam Katy Perry binnen. Katy bevreed Miley en werden besties. Miley had een leuk leven, bestaand uit optredens, vrienden en geld. Alles leek helemaal goed te gaan. Totdat Miley realiseerde wat de neuzen hadden gedaan. Miley was verkouden. Miley rende terug naar sprookjesland. Toen ze daar was klopte ze op de deur van de neuzen. De neuzen waren niet meer satanistisch, maar islamitisch. De neuzen hadden veel pistolen en lijken in hun huisje. Miley was geschokt. De neuzen zeiden dat ze dit voor Allah deden. De neuzen noemden zichzelf Isis. Dat staat voor In stoere intergalactische squad. Miley vroeg aan de neuzen om niet meer verkouden te worden. De neuzen lieten dat toe op een voorwaarde. Miley moest weer Anna worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen