Het is ochtend en Pan zegt: Ik wil Rumple hierheen halen, maar anders is hij zo lonley. En dat is niet leuk toch? Lieve Ariel. En nee deze keer ga ik niet dood. Ik zal hen doden. Misschien ook maar de Redster en Hook. Ik wil alles kapot maken.'
En Hook, Rumple en Emma staan ineens recht voor zijn neus.
Emma zegt verbaasd: 'Wat doe ik hier?'
Pan zegt: 'Oh ja was Henry ook vergeten. Nou hebben Ariel en Belle geluk. Ik zal hun vrijlaten, maar jullie drie en straks Henry hebben wat minder geluk.'
Felix zegt:' Peter zal ik haar erbij halen?'
Hook zegt verbaasd: 'Wie erbij halen?'
Peter Pan zegt:' Oh ja dit wist nog niemand alleen de lost boys en Felix en ik. Tinkerbell is nu een lost girl. En ze helpt mij met alles. Handig toch?'
Rumplestiltskin zegt boos: 'Wat ben je nu weer van plan?'
Peter Pan zegt: 'Teveel om op te noemen, maar ik wil jou zozo doden en natuurlijk Henry's hart. En iedereens leven tot een hel maken. En ja verder weet ik het niet echt en er gaat een voorspelling dat alleen Tinkerbell bij zou kunnen doden, maar er staat nog niet vast of ze het gaat doen. En ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het haar niet lukt. Tinkerbell kom hier.'
Tinkerbell zegt verloren:' Wat kan ik doen Pan?'
Peter Pan zegt gemeen richting Emma, Hook en Rumple: ' Bind hun vast en zorg dat Rumple geen magie kan gebruiken. En dan Henry naar Neverland halen. Oke?'
Nog voor Tinkerbell iets kan zeggen zegt Emma verbaasd:' Waarom moet ze er niet ook voor zorgen dat ik geen magie kan gebruiken?'
Peter Pan zegt gemeen:' Emma jij bent geen partij voor mij. Ik kan jou heel gemakkelijk aan. '
Emma zegt boos:' Denk je dat ik niks kan of zo?'
Peter Pan zegt:' Tink doe ze nu gewoon maar opsluiten en Emma wil ik wel nog even spreken dus sluit haar apart op. '
En Tinkerbell gaat Henry ophalen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen