Bij Emma:
Pan komt aangelopen en Emma zegt:' Waarom wil je me zo graag spreken?'
Peter Pan zegt: ' De voorspelling zegt dat jij Tinkerbell weer goed maakt en haar overtuigd om mij te verslaan. Dat wilde ik je vertellen Emma. Alleen ik moet ook het hart van je zoon en daar heb ik je ook voor nodig. Ik ga hem namelijk dwingen, zodat hij mij zijn hart gaat geven.'
Emma zegt boos:' Doe hem geen kwaad!'
Peter Pan:' Ik ga zo terug naar het kamp en dan gaan Henry, jij en ik naar de schedelrots. Tinkerbell is toch al bijna terug.'
Emma weet even niet wat te doen, maar ze is wel heel erg kwaad.
Peter Pan komt dichterbij Emma en zegt gemeen:' Heb je niks te zeggen Emma? En anders boeit het me toch niet. Ik krijg alles en een paar van jullie gaan dood en een paar van jullie worden mijn slaven. Maar nu gaan we terug naar het kamp.'

En ze gaan terug.
Tinkerbell zegt:' Pan wat moet ik nu dan doen?'
Peter Pan loopt naar haar toe en pakt haar schouder vast en zegt: 'Ga met Felix wandelen. En dat is een bevel. En geef Henry nu aan mij, want Henry, Emma en ik moeten nu naar de schedelrots toe.'

En ze gaan naar de schedelrots.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen