Pan zorgt dat hij met zijn krachten Emma aan de stenen muur met haar armen vastbindt.
En hij dreigt met een mes haar te doden als Henry niet zijn hart aan Emma geeft.
Henry zegt:' Waarom doe je dit?'
Peter Pan zegt:' Ik heb geen zin om te sterven en mijn achterkleinzoon daarvoor te moeten opgeven vindt ik niet erg. Ik haat familie.'
En Pan steekt het mes nog verder naar Emma en zegt: 'Henry maak snel een keuze of anders heb je dadelijk beidde niet meer je moeder niet en je hart niet!
Emma zegt verdrietig: 'Henry, laat mij sterven, want dan blijf jij tenminste leven en dan krijgt Pan zijn zin tenminste niet!'
Peter Pan zegt:' Oh ja Emma. Heb je nou niks geleerd van de vorige keer in Neverland? Toen Neal nog leefde. Oh jammer dat hij het nu niet meer doet. Het was de wicked witch he?'
Emma zegt verbaasd:' Hoe weet jij dat van de wicked witch?'
Peter Pan zegt gemeen:' Ik weet meer dan je denkt, maar Henry geef me nu je hart of je moeder gaat eraan en ik krijg toch wel je hart dus als je het nu braaf geeft dan valt er maar 1 doodde en niet 2. Dus Henry wat wordt het? Je hebt 1 minuut bedenktijd.'
Henry zegt snel:' Nee dood haar niet! Ik geef je me hart nu wel.'
Pan glimlacht gemeen en Henry geeft zijn hart aan Pan.
Henry valt dood op de grond en Pan is sterker en kan niet meer worden gedood behalve als het hart van Henry eruit wordt gehaald.'
Peter Pan zegt blij:' Emma weet je wat nou zo leuk is? Op het moment kan Tink mij ook niks doen. Jij bent de enige die nu het hart eruit kan halen. Alleen dat ga jij niet doen, want ik maak je tot mijn slaaf en laat je heel veel erge dingen doen en dat vindt je later zo erg. En ik laat je ook Rumple vermoorden. Leuk toch?'
Emma zegt verdrietig:' Wat hebben we je ooit aangedaan?'
Peter Pan zegt gemeen:' Ik vertel je het hele verhaal. Ik verlaatte Rumple en ik wil Henry's hart en ik wil dat niemand gelukkig wordt. Dus het ligt niet aan jou Emma of aan alle andere, maar aan mij. Ik haat ze allemaal omdat ze mij in de weg willen zitten. Ze vinden mij allemaal maar de schurk. Vindt jij dat ook Emma?
Emma zegt: 'Ja, waarom niet en wow dat je zo slecht bent. Je gaat toch niet je zoon verlaten en zo. Ik vind dit niet normaal. Weet je je laat Henry zijn eigen hart afstaan en dat doe je met geweld. Vindt je dat normaal? '
Peter Pan gaat nog veel dichter bij Emma staan die nog steeds aan de muur is vastgeketend door Pans magie, en hij zegt: 'Tuurlijk. Voor mij is het heel normaal. Misschien voor jou niet, maar dat is dan jouw probleem, maar dadelijk als ik die spreuk op jouw heb gedaan van de lost girl of een van dat je evil wordt dan piep je wel anders en dan vind je het niet meer erg geloof me en dan vind je mij geweldig.'
Emma zegt: 'Wat ga je nou allemaal precies met me doen en zozo zal ik je nooit geweldig vinden. Oke misschien wel door die spreuk of zo of weet ik wat je gaat doen, maar het zal nooit echt zijn.
Peter Pan zegt op een verdrietige toon ( maar is niet echt verdrietig dus meent het niet echt) : ' Maar Emma ik vind jou wel aardig hoor en je moet dan ook aardig tegen mij doen. Ik ben nu heel erg gekwetst. Ja Emma dat is toch niet jou taak als REDSTER ( en dat zegt hij vooral redster heel duidelijk).
Emma zegt boos:' Ik wil als eerst weten wat je allemaal gaat doen met mij!'
Peter Pan gemeen: 'Zozo redstertje, wat ben jij nieuwsgierig. Ik leg het je allemaal uit. Ik schrijf het wel voor je op. Ik moet helaas nu gaan, maar laat je nog even hangen. Ik wil dat iedereen hierheen komt. Zodat alles voor iedereen duidelijk wordt alleen Felix en Tinkerbell zijn nog gezellig aan het wandelen.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen