Tinkerbell ziet Pan en zegt:' Pan waar ben jij mee bezig?'
Pan doet het laatste beetje uit Tinkerbell haar geheugen wissen.
En Tinkerbell zegt verbaasd:' Huh wat doe ik hier?'
Peter Pan zegt:' Je wilde vragen wat je kon doen. En nou dood Rumple maar. Of nee wacht zo dom van mij niemand kan hem doden dus Felix moet er maar voor zorgen dat hij zichzelf doodt. Oke dan gaan we nu naar de Redster toe.'

Bij Emma:
Peter Pan zegt gemeen:' Hey Emma. Ik heb nog zoveel te doen en de plannen zijn iets gewijzigd toch. Ik pak zozo je krachten af of wacht... Ik weet wat leukers. '
Emma zegt boos:' Wat?'
Peter Pan gaat nog dichter bij Emma staan en zegt gemeen:' Emma ik zal jou krachten veranderen zodat je iets anders met je krachten kunt. Leuk he?'
Emma zegt:' Wat dan?'
Peter Pan zegt gemeen:' Ik ga ervoor zorgen dat je juist het tegenovergestelde gaat doen dan dat je wilt doen en het tegenovergestelde gaat zeggen.'
En hij zorgt ervoor dat het lukt en het is hem gelukt.
Emma gaat op Pan af en zegt:' Jij bent zo geweldig. Huh wat dit wil ik wel zeggen. HUh? Ja. Oh ja. Oh dit is zo geweldig.' Alleen ze denkt: Huh ik zeg het tegenovergestelde echt heel irritant.'
Peter Pan zegt:' Oke je doet het tegenovergestelde van wat je wilt doen met je krachten, maar hoe je praat en zo doe ik niet meer het is heel irritant namelijk.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen