Emma wilt haar krachten tegen Pan gebruiken, maar het lukt haar niet ze wilt hem pijn doen, maar het lukt haar niet, omdat ze het tegenovergestelde doet van wat ze wilt.
Peter Pan loopt naar Emma toe en kijkt haar recht in haar gezicht aan en zegt gemeen:' Emma, je kunt alleen maar dit stoppen als je aan mijn kant komt.'
Emma zegt:' Nee. Dat wil ik niet! En toch nog steeds kan ik jou niks maken. Please doe alles wat je wilt, maar dit is gewoon irritant dat ik het tegenovergestelde doe.'
Peter Pan zegt vol zelfvertrouwen:' Oh Emma nou je snapt het niet he? Ik ga elke dag iets anders voor je verzinnen tot ik er geen zin meer in heb.'
Tinkerbell zegt:' Huh, maar de tijd stond toch stil?'
Peter Pan zegt:' Dat is waar voor deze ene keer zal ik je nu iets anders geven, maar denk niet dat he heel erg leuk is Redster.'
En Pan zorgt ervoor dat Emma bevriest als ze niet doet wat Pan zegt.
Emma zegt:'Wat is er gebeurt?'
Pan zegt gemeen:'Gehoorzaam me maar, of anders verander je langzaam in ijs.'
Tinkerbell zegt:' Doen we hier wel goed aan. ze is wel een vriend. En zo.'
Emma zegt heel erg snel:' Tinkerbell, je moet het weten Pan wilt je slecht maken. Dit ben jij niet door hem is dit de slechte jij.'
Tinkerbell zegt:' Huh. Echt wil Pan me kwaad doen.'
Alleen doordat Emma dat deed is haar haar wit aan het worden en haar handen beginnen al te bevriezen.
Tinkerbell zegt:' Pan alsjeblieft doe goede dingen. Alsjeblieft.'
Peter Pan zegt vol zelfvertrouwen:' Oh keren jullie je tegen mij. Tink jij kan mij doden. Jij bent de enige. En Emma heeft het je al laten inzien. alleen deze keer komt niet de hele voorspelling uit, want nee dat kan niet als er iets gebeurt met Tink. Alleen even denken wat. Uhh... Emma jij zorgt ervoor dat Tinkerbell mij trouw is.'
Emma komt dichterbij Pan en zegt:' Dat gaat nooit gebeuren.'
Peter Pan zegt:'Dat had je beter niet kunnen zeggen.'
En Emma's armen zijn al helemaal bevroren.
Peter Pan zegt:' Jammer nu kan het niet meer, maar boeiend. Het is alleen maar mooi dat je in ijs verandert. Alleen ik weet nog niet wat te doen met Tinkerbell. Zozo gaat Emma wat met haar doen.'
Tinkerbell zegt gehaast tegen Emma:' Doe wat hij wilt. ' Ze kijkt boos naar Pan en verdrietig en teleurgesteld en zegt verdrietig:' Pan. Je hebt al zo vaak gezegd waarom je dit doet, maar nog steeds is het gewoon onbegrijpelijk hoe je hun zomaar alles aan kunnen doen. En wil je alles krijgen nou ik ga er voor zorgen dat je alles krijgt wat je wilt.'
Peter Pan zegt:' Op het moment wil ik Emma bevroren hebben en dat jij Tink. Dat jij ervoor zorgt dat je samen met Felix Rumple gaat doden.'
Emma zegt:'Nu is het genoeg! Dit is echt niet meer leuk. Alsjeblieft je kunt ook gelukkig worden zonder iedereen pijn te doen.'
Peter Pan zegt:' Ik verzin wel iets anders, want dat ijs verandert geen een van je meningen en zo. Uhm wat zal ik dan nu doen en weet je ik doe ook wat dan gezellig voor Belle leuk he? Uhmm. Even denken hoor. ( zegt hij op een sarcastische toon) Ik weet iets Tinkerbell jij gaat gewoon lekker gezellig bij the evil queen in een kooi die magie vrij is.'
Emma zegt verbaasd:'Heb je haar opgesloten?"
Peter Pan zegt:' Ja Emma, dat deed ik, maar nu moet ik Tinkerbell daarheen brengen en Hook moet ik hierheen halen. ' En hij heeft ervoor gezorgt en ook gelijk gezorgd dat Hook voor Pan werkt en dat Hook Emma niet meer herkent.

Hook staat er ineens en Emma zegt blij:' Hook.'
Hook kijkt verbaasd, want hij weet niet wie ze is en zegt:' Uhh ken ik jou?'
Peter Pan zegt nog voor Emma wat kan zeggen:' Nee je kent haar niet. Zij is de vijand. Ze wil slechte dingen doen. En dat moeten wij voorkomen. Oke?'
Emma zegt nog voor Hook iets kan zeggen verdrietig:' Weet je echt niet meer wie ik ben?'
Hook kijkt heel verbaasd en doet nog een paar stapjes van Emma af en zegt:' Ik heb jou nooit gekend schatje. Je ziet er wel knap uit, maar je bent mijn vijand zegt Pan dus ik geloof hem.'
Emma stapt heel erg kwaad op Pan af en pakt hem kei stevig vast en zegt heel erg kwaad:' Wat heb je gedaan!'
Peter Pan zegt gemeen:' Emma ik weet niet waar je het over hebt? En je probeert ervoor te zorgen dat Hook je vertrouwt. Kijk uit Hook ze is gevaarlijk. ze noemen haar de redster, maar dat is ze echt niet ze redt totaal geen mensen. Dat doen haar ouders nog vaker dan haar. En dat jij de redster werd kwam doordat je goede vriendin Lilly al jouw kwaad had gekregen. Dat is toch zielig?'
Emma zegt verdrietig:' Ja het is ook allemaal niet leuk voor haar en zo, maar stop hiermee. En houd Hook hierbuiten. Als ik je nu kon vermoorden was je al heel erg dood.'
Peter Pan zegt:' We gaan een nieuw spelletje spelen. Het spel heet:' dead Emma.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen