Peter pan zegt gemeen: ' Het leuke is er zijn 2 mensen die jij wel mag en een waar je helemaal gek op bent en die moeten jou vermoorden in het spel. Het spel wordt leuk. En ik heb eigenlijk ook nog wat af te handelen met Ariel, maar zij komt later wel. Nu moet jij eerst dood. En Tinkerbell mag me nooit maar dan ook nooit vermoorden. Peter Pan roept: 'Felix kom hier!'
Felix zegt met zijn lachje: ' Ja wat is er baas?'
Peter Pan zegt: ' Zorg ervoor dat the evil queen niet vrij komt en Hook moet Emma gaan zoeken, maar met wie? Ik vind het wel leuk met nog iemand maar wie?'
Felix zit even te denken en zegt: 'Wie zou er zo vriendelijk zijn?'
Peter Pan zegt: ' Niemand dus ga jij maar met hem mee.'
Felix zegt verbaasd: ' Waarom ik? Kun jij niet met hem mee gaan? Dan maak je misschien meer kans.'
Peter Pan zegt:' Oke Felix als ik met Hook mee ga wordt het een makkie en dat wil ik nou weer niet, want dan is er toch geen pret meer aan het spel?'
Felix zegt:' Ja je hebt gelijk. Oke dan ga ik met Hook mee. Alleen wat ga jij dan doen?'
Peter Pan zegt vol zelfvertrouwen: ' Nou misschien wil ik toch wel even de kleine zeemeermin hier. dan heb ik dadelijk twee vliegen in een klap. En ik ga Rumple hier heen halen. Niet nu, maar uiteindelijk wel en dan ga ik hem vermoorden. Ik ben iedereen zo zat.' Felix zegt: ' Rustig Pan haal haar maar eerst hierheen en dan gaan Hook en ik met het spelletje beginnen.'
En hij haalt ze hierheen. Pan zegt gemeen: ' Oke Emma je krijgt 1 minuut voorsprong.'
Emma blijft staan en zegt: ' Nee.'
Peter Pan zegt: ' oke, maar dan wordt je gevangen. En dat is niet zo leuk of je rent weg. '
Emma zegt: ' Waarom moet Hook nou op mij jagen?'
Peter Pan zegt: ' Nog 30 seconden Emma. '
Emma zegt: ' Nee. '
Emma beschermt zich met een spreuk, maar Pans magie is te sterk dus Emma kan het niet meer houden en valt op de grond.
Peter Pan zegt heel erg sarcastisch: ' Kom op Emma maak het ons nou niet te makkelijk. Dat is niet leuk. Vind jij van wel?'
Emma zegt boos: ' Ach hou toch je mondt!'
Peter Pan zegt: 'Oh waarom werk je nou niet mee. Ik vind dat zo irritant. Nou als je echt geen spelletje wilt spelen dan zal ik eens wat doen. En bij dat spel zou het nog even leuk zijn, maar bij dit. Nee. Bij dit wordt het al vanaf het begin niet leuk. '
Emma zegt op een toon van dat het haar niks boeit: ' Wat ga je dan doen?'
Peter Pan zegt: ' Oke iedereen gaat weg en jij kunt deze dagen alleen maar gaan zitten toe kijken hoe ik iedereen weg krijg. En uiteindelijk ga je ook weg. En dan is alles en iedereen van mij. Ze maken elkaar af.'
Rumple en Ariel haalt Pan dan hier heen en Ariel zegt: 'Waarom zijn we hier?'
Rumpelstiltskin zegt: 'Omdat Pan dat wilt dearie. 'En dan kijkt hij Pan aan en zegt boos: 'En weet je als je dat dan wilt. Doe gewoon niemand kwaad.'
Peter Pan zegt sarcastisch: 'Kom op Rumple dit is leuk. We zouden ze samen kunnen verslaan.'
Emma zegt: 'Kom op Pan doe nou een keer iets goeds?'
Peter Pan zegt: 'Nee geen zin in.'
Dan doet die de banden bij iedereen om zodat ze geen magie meer hebben en hij sluit ze op in een kooi met behulp van zijn magie.
Peter Pan zegt: 'Oke ik haal telkens twee mensen.'
Tinkerbell wil niet dat Pan wint en ze doet alsof ze aan zijn kant staat en zegt: 'Hai Pan. Hoe gaat het? Kan ik wat voor je doen?'
Peter Pan zegt: 'Ja. Ik ga lol maken met de Lost Boys en dan ga jij maar even op de gevangene letten.'
Hij vertrouwt Tinkerbell niet helemaal en laat Felix op de uitkijk staan ergens in de bosjes dat Tinkerbell het niet merkt.
Tinkerbell komt dichterbij de kooien en zegt: 'Oke ik ga jullie bevrijden. Alleen nu lukt het nog niet. Ik vind een manier.'
Felix hoort en ziet het allemaal en Tinkerbell die loopt naar het kamp van Pan toe alleen Felix is er al en vertelt het door aan Pan.
Tinkerbell komt aanlopen en zegt: 'Hai Pan. Hoe gaat het?'
Peter Pan zegt: 'Niet zo goed Tinkje. Ik wil heel graag dat jij mij alles haar fijn uitlegt waarom je ze gaat bevrijden en waarom je niet trouw bent aan mij.'
Tinkerbell schrikt er van en zegt: 'Wat? Niet trouw aan jou. Oke uhm je hebt dan misschien wel gelijk, maar oke Pan uhm.'
Peter Pan zegt gemeen: 'Zo Tink nu weet je niks meer te zeggen. Kom op Tinkje van me.'
Tinkerbell zegt boos: 'Ik ben niet jou bezit. Dat denk je wel, maar dat is niet zo. Je doet de hele tijd gemeen en alles en nu ben ik het zat. Je denkt dat alles van je is, maar dat is niet zo!'
Dan zegt Peter Pan: 'Laat Tink en mij even alleen.'
En ze gaan weg.
Tinkerbell wil wegvluchten en Pan laat haar struikelen en pakt haar nog net op tijd vast en zegt: 'Zo Tink je ligt nu in mijn armen en ik heb je gered van dat je struikelde. Dus nu moet je wel naar mij luisteren!'
Tinkerbell probeert zichzelf uit haar armen te halen en zegt: 'Ik moet helemaal niks! En trouwens jij hebt me laten struikelen!'
Peter Pan kijkt op zijn knapst en zegt: 'Oke ik heb je nu toch ook gered?'
Tinkerbell zegt nep boos: 'Oke nu is het genoeg! Kom op doe alsjeblieft niet zo. Je doet nep verliefd en ik weet niet of het bij meiden werkt. Maar bij mij niet!'
Peter Pan probeert gemeen te doen door door te gaan en hij zegt: 'Kom op Tink toch. Vind je dan dat wij niks hadden?'
Tinkerbell zegt nog bozer: 'Wat?'
Peter Pan zegt nog verliefder: 'Tink je bent zo een schatje. Ik heb zo geluk met jou als vriendinnetje. En wil je dat ik op hou moet je aan mijn kant staan oke?'
Tinkerbell zegt boos: 'Wie denk je wel niet dat je bent?'
Peter Pan zegt: 'Hoe kan het dat jij niet bang voor mij bent?'
Tinkerbell zegt: 'Geen idee.'
Peter Pan zegt: 'Zie je bent verliefd op me.'
Tinkerbell zegt boos: 'Iel nee.'
Peter Pan houdt haar vast legt Tinkerbell in zijn armen en zegt:'Hierna zal je er wel anders over denken.'
En hij kust haar.
Tinkerbell zegt: 'Wow.'
Peter Pan zegt: 'Wacht. Ben je verliefd op me?'
Tinkerbell is een best wel verliefd stiekem alleen ze zegt: 'Nee hoor.'
Peter Pan zegt: 'Ik zelf ben nooit verliefd en dat zal ik ooit nooit worden.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen