Het ging erg goed met Anna’s carrière. Alleen Anna’s stem klonk een beetje als een mannenstem, maar hey, dat was geen probleem. Ze bracht haar nieuwe single uit ‘Babe’ Het was meteen een hit. Iedereen hield van Anna. Ze had ook veel concerten en daar waren zoveel fanboys. Iedereen schreeuwde:”Anna!! Whoo!!” Alleen Anna’s beroemdheid deed haar niet ten goede. Anna begon drugs te gebruiken, en zich te keren van haar geloof (Satanisme) Op een gegeven moment haatte iedereen Anna. Er kwam een Annahate. Wat moest ze nou doen? Ze ging naar haar video ‘Babe’ op Youtube en zag dat het 4 miljoen dislikes had! “What the actual fuck” Riep Anna. Anna was boos. Maar hoe kon ze dit goed maken? Ze bracht nieuwe muziek uit o.a. ‘Girlfriend’ en ‘believe’. Ook wou Anna graag een documentaire over zichzelf. Dus die maakte ze. Het ging steeds beter, ze had soms weer terugvallen, maar het werkte. Anna was ook erg gespierd dus ze besloot mee te doen aan een onderbroeken campagne van Calvin Groot. Een beetje Photoshop hier en daar en ze zag er geweldig uit. Het ging super goed! Anna was weer helemaal blij. Maar toen kwam Usher. “Anna, was is 1 x 2?” “Hahah, gekkie, dat zijn twee verschillende nummers, die kun je niet keer elkaar doen.” “O my lord. Anna? Ben je ooit naar de middelbare school geweest?” “Wat is dat?” Usher was geschokt. “Anna.. Je gaat nu naar de brugklas.” Zo begon Anna’s verhaal op de brugklas.

Reageer (1)

  • 4na

    Waar herken ik dit ook alweer van...

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen