Foto bij Selection part two

Hoi Luna,

Vandaag was het zover, ik heb de prins ontmoet! Wauw, op foto’s en op het nieuws (wat we altijd proberen te kijken thuis) zag hij er al goed uit, maar in het echt is hij waar mogelijk nog knapper! Mijn hart klopte letterlijk in mijn keel en het heeft niet veel gescheeld of ik was door mijn benen gezakt, zo erg stond ik van binnen te trillen. Al weet ik niet of het van buiten ook zo zichtbaar was, want ik probeer mijn emoties (en dan vooral negatieve bijv. zenuwen) binnen te houden. Maar wonderlijk genoeg hebben we gepraat en ik heb hem zelfs een beetje aan het lachen kunnen krijgen door te vertellen over mijn onhandigheid soms. Dat deed me wel goed, dat ik een jongen aan het lachen kan krijgen, zo’n meisje als ik. Zoals je weet ben ik best wel bescheiden en treed ik niet zo graag op de voorgrond, maar de prins wist me best wel op mijn gemak te stellen. Zelf leek hij de indruk te wekken dat hij me ook wel leuk vond. Een afspraakje is er helaas niet van gekomen, misschien een volgende keer. Al hoop ik dat ik hier nog wel even mag blijven. Maar het is voor mij misschien ook wel beter als ik hier eerst van bijkom haha, ik was al zenuwachtig genoeg om alleen even een praatje met hem te maken, ik wil niet weten hoe zenuwachtig ik ben als ik een date met hem heb, dan is het waarschijnlijk nog veel erger haha. De andere meisjes lijken me opzich ook wel aardig (voor wat ik tot nu toe heb gezien en gehoord) al moet ik ze natuurlijk nog beter leren kennen.
Je hoort nog van me!
Liefs,
Fay

Reageer (2)

  • Nienkeeee

    Hee,

    Ja ik heb die ingeleverd, al bericht gehad van Poncho (volgens mij was die het) dat ik het ingeleverd had.

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Hei! Heb je deze opdracht al ingeleverd? Volgens Sylvie missen ze je B inzending nog (dagboek)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen