We ondervroegen Runes over haar bezigheden op Quizlet en haar grootste aanraders.

Mijn bekendste username is:
Ik denk dat dit eigenlijk Graysons of Varius is, aangezien ik deze namen het langst heb gehad.

Ik zit zolang op Quizlet:
Sinds 22 augustus 2012, dus inmiddels al ruim 3 jaar.

Ik besteed mijn meeste tijd op Quizlet aan:
Vaak ben ik aan het lezen of ben ik wat aan het rondkijken op het forum.

Mijn favoriete story op Quizlet is:
The Arrow Of The Silver Dragon | The Avengers van Laleah, ook al is het verhaal een tijd geleden afgerond, blijft het mijn favoriete Marvel story hier op Q.

Mijn favoriete dichter op Quizlet is:
De gedichten van Yoda kan ik altijd waarderen.

Het leukste lijstje dat ik op Quizlet heb gezien is:
5 Mysterieuze maar mooie plaatsen in de wereld van Scandal, aangezien ik het altijd wel leuk vind om van die mooie natuurfoto's te zien, op een of andere manier krijg ik daar vaak de neiging van om mijn koffers te pakken en te gaan reizen

Een quiz die ik iedereen aanraad om te doen is:
The Hogwarts Sorting Hat van DreamerN, want wie wil er nou niet weten in welk huis ze eigenlijk thuishoren?

Op het forum ben ik:

Afwisselend actief denk ik, het kan best zijn dat ik een dag redelijk actief ben en dat ik de volgende dag een gedeelte van het forum alleen even snel doorkijk. Ik ben vooral te vinden bij forumspelletjes.

Mijn eigen creatie waar ik het meest trots op ben is:
Dit is het gedicht zijn dat ik voor mijn opa heb geschreven. Dit gedicht heb ik niet op Q staan, maar thuis opgeschreven in een schriftje.

Mijn favoriete smiley is:
(cat) of :Y)

Mijn mooiste Quizlet-herinnering is:
De gesprekken met mede quizletters. ^^

Het leukste aan Quizlet vind ik:
Het leukste vind ik nog wel de gezellige sfeer die er vaak is en dat er zo veel verschillende fandoms zijn. Of als je iets nieuws online hebt gezet en er dan positieve reacties op komen, dat vind ik ook heel leuk.

Minder leuk aan Quizlet vind ik:
Als ik zie dat iemand veel werk en moeite in een creatie heeft gestopt en iemand anders de creatie helemaal afkraakt.

Als ik iets op Quizlet zou willen bereiken dan is het:
Het afschrijven van een verhaal! Dat is iets wat ik al een lange tijd wil doen, maar vaak net niks word doordat ik mezelf vast schrijf, het verhaal te snel gaat of door een writers block.

Wat ik tegen alle lezers van Q-magazine zou willen zeggen is:
Doe wat je leuk vind en onderneem wat, maak fouten en leer ervan: Stil zitten en teveel nadenken kan later ook wel als je oud en grijs bent, want als je alles eens van tevoren zou weten, zou je met een kwartje de wereld rond kunnen.

Reageer (1)

  • 160917

    Leuk om te lezen!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen