Foto bij A bride for Christmas [Bill Kaulitz] 03

Dit is een film die ik heb omgevormd tot een Bill Kaulitz-love story. Dit verhaal zal dus gewoon het verhaal van de film vertellen met Bill als mannelijk personage en zal ook eindigen waar de film eindigt. Veel leesplezier!
korte inhoud:
Nadat Jessie Patterson haar derde verloving afzegt voor het altaar, zweert ze geen serieuze relatie meer aan te gaan totdat ze "de ware" vindt. Maar dan ontmoet ze de charmante maar verstokte vrijgezel Bill Kaulitz. Wat Jessie niet weet is dat Bill een weddenschap heeft gesloten met zijn vrienden. Die houdt in dat hij een vrouw ervan moet overtuigen om met hem te trouwen voor Kerstmis. En dat is binnen vier weken.

Bill pov.
We zijn in de studio en David hangt met me aan de telefoon.
"Hahaha, wat kan ik zeggen? We hebben die single op het juiste moment gereleased."
...
"Dat is mijn werk, geld voor jou verdienen!" grap ik even. "Ok daar praten we over tijdens lunch volgende week. Tot dan!" Ik druk mijn gsm af en Tom staat tegen de deurpost geleund.
Tom: "David was tevreden? Fijn voor jou. Hey, in mijn kamer zitten dingen die ramen heten."
"Fijn voor jou. Binnen 4 weken zijn die van mij. Ik kijk er al naar uit!"
Tom: "Jaja, broertje. Al een meisje gevonden?"
"Nog niet."
Tom: "Wat dacht je van... Veronica?" Tom zet zich wat schuin en doet teken met zijn hoofd. Inderdaad daar staat Veronica, medewerkster in onze studio. Zij zorgt vooral voor het papierwerk.
"De veganiste? Waar kan ik haar mee uit eten nemen?"
Tom: "Ok, misschien vind je haar vanavond wel op de Boljeu-tentoonstelling."
Dat is waar ook. We hebben een uitnodiging gekregen van David om naar een vernissage van kunst te gaan. Jeuj. Natuurlijk moeten we daar dan aanwezig zijn.
"Het is beaulieu. En een vernissage."
Tom: "Verniwat? Ach, allemaal goed. Zet je beste beentje maar voor."
"Altijd!"
Tom: "Tot vanavond." Tom vertrekt naar huis.

Jessie pov.
Vivian en ik gaan naar de vernissage van Ballieu. Goed om inspiratie op te doen en nieuwe klanten te vinden.
Vivian: "Je hebt de ring gehouden?"
"Hij wou hem niet terug. Ik heb hem al genoeg gekwetst."
Vivian: "Ah, stop met ja te zeggen om hem niet te kwetsen, want weet je wat? Dan kwets je hem sowieso."
"Maar je kent mij, ik haat confrontatie."
Vivian: "Kijk, als een kerel je op een reuzenscherm ten huwelijk vraagt, dan is dat het risico dat hij neemt om vernederd te worden."
'Juist..." Ze heeft wel gelijk.
Vivian: "Wordt wat assertiever. Zeg gewoon 'Nee'."
"Nee"
Vivian: "Oh goeed!" moedigt ze mij overdreven aan.
Ik glimlach en loop wat arrogant weg. "Dank je."
Vivian: "Dus, geef je hem de ring terug?"
"Nee... euh ja, volgende week."
We lopen de ruimte in waar de werken van Beaulieu hangen.
"Waarom zijn we hier ook weer?" zeg ik met een lichte afkeur.
Vivian: "Om klanten te zoeken."
"Waarom? We doen het toch prima?" Ik pluk een aardbei van een schotel die passeert.
Vivian: "Kleuren kiezen voor vrienden en familie is niet 'prima'. Ik wil een succesvolle veel gevraagde onderneming leiden. Kijk om je heen! Dit is San francisco. Het bulkt hier van de potentiële klanten. En die krijg je te pakken door een praatje te maken. Vrij jij ze maar op, ik haal iets te drinken." en Vivian is weg. Ik neem nog een laatste hap van mijn aardbei en wandel wat tussen de schilderijen. Bij een raar groenachtig ding blijf ik even staan. Ik begrijp kunst echt niet. Ik vind het zelfs lelijk.
Onbekende mannenstem: "Briljant, nietwaar?"
"Briljant?"
Man: "Ken je de kunstenaar?"
"Niet echt."
We blijven naar het schilderij kijken.
Man: "Ik heb wel connecties. Ik kan je aan hem voorstellen. Vreemd, misschien moet ik me eerst voorstellen. Ik ben Tom Kaulitz."
"Jessie." antwoord ik ongemakkelijk. Ah komaan Jessie, gewoon nee zeggen.
Tom: "Jessie, fijn. Ben je hier met iemand?"
"Met mijn zus."
Tom: "Een familiemeisje, dat bevalt me wel. Als je zus het goedvindt, wil ik je wel rondleiden. Ik ken het werk van Balolo."
"Hmm vreemd. Ik dacht dat het Beaulieu was?"
Plots komt Vivian tussen ons staan en geeft ze mijn drankje.
Vivian: "Sorry, gekwetste ziel. Ze heeft net haar verloving gebroken."
Tom: "Geweldig, ik heb al een scheiding achter de rug, dus misschien kunnen we wat verhalen delen..."
Vivian: "Ze heeft net mannen, daten en trouwen afgezworen."
Tom: "Ok, ik wil geen gekwetste ziel raken. Sorry Jessie,misschien dat je zus..."
Vivian: "Is lesbisch."
Tom: "Owkey dan. Dan zal ik maar... Ik denk dat er... Misschien..." Tom gaat er vandoor. Arme kerel. Ik kijk mijn zus geamuseerd maar toch met open mond aan.
Vivian: "En zo doe je dat. Red je het even alleen?"
"Ja, het komt wel goed."
Vivian kijkt me serieus aan. Vivian: "Onthoud: assertief zijn!"
"jah, assertief." en ik klink mijn glas tegen het hare. Vivian is alweer weg en ik moet even lachen. Mijn zus is geweldig. Ik loop wat verder tussen de kunstwerken.

Bill pov.
Tom: "En al iets gezien?"
"Ik moest van David hier inspiratie opdoen voor de nieuwe cd." en ik wijs naar een kunstwerk.
Tom: "Jah, ik had het over een meisje."
"Ik weet wat je bedoelt."
Tom: "Mooi, want ik haar gevonden!"
Wacht wat? Ik kijk Tom even onbegrijpend aan.
"Ik mocht toch kiezen?"
Tom: "Ik mag toch helpen? Ze is cute. En ze is net weer vrij."
"Is dit een grap ofzo?"
Tom: "Zeg het zelf maar." en hij gebaart met zijn hand in de richting van een meisje.
Ik moet toegeven mijn broer heeft smaak. Ze staat bij een kunstwerk en prutst er wat aan. Plots alt er een stukje af. Ik grinnik even. Ze kijkt om haar heen om te zien of niemand iets gezien heeft. Tom trekt glimlachend zijn wenkbrauw op. Dan gaat ze heel subtiel en langzaam door haar knieën en probeert ze onopgemerkt het stukje te pakken. Ze slikt even en zet zich weer recht.
"Ok, ze is super cute."
Tom: "Jup."
"Ok wat scheelt er met haar?"
Ondertussen probeert ze voorzichtig het stukje weer op het kunstwerk te zetten.
Tom: "Niets, behalve dat ze mij heeft afgewezen."
"Ze heeft je afgewezen?"
Tom: "Jup, ze heeft me afgewezen."
Ik kijk geamuseerd naar het meisje. "Ik vind haar nu al leuk."
Ondertussen is het haar gelukt om het stukje weer op het kunstwerk te zetten.
"Ok."
Tom: "Ok?"
"Dat is ze."
Tom: "Zij wordt het?"
"Jep."
Tom: "Top! Succes broertje!"
"Ik heb geen succes nodig." zeg ik even lekker zelfzeker.
Ik klop even op Tom zijn schouder en loop naar het meisje toe.


Dank je wel om te lezen!
De rest lees je in het volgende hoofdstuk :D

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen