Ik krijg de inzending van MarriedToPizza nog, zij doet nog mee. Haar beoordeling komt zo gauw mogelijk bij de rest te staan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • ProngsPotter

    In die fles past één liter water.

    7 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Op dag drie zal het vanaf twaalf uur 's middags tot twaalf uur 's avonds regenen. Hard en non-stop.

    Dus de plannen waren gewijzigd? xD

    En trouwens, die fles die Luna van Harriet gepakt heeft... die voor de Hoorn lag... Hoe groot is die eigenlijk? Hoeveel liter past daarin?

    7 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Even een korte opmerking:
    Als je van buiten het doolhof binnengaat, zie je eerst geen hand voor ogen omdat je ogen nog moeten wennen aan het felle licht.

    8 jaar geleden
  • Marveldrake

    Oke, dan lijkt het me logisch dat de beroeps dit claimen.

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Is de hoeveelheid voedsel en plastic flessen bij de hoorn niet wat karig? De Beroeps veroveren toch altijd een grote voorraad voedsel en flessen water bij de hoorn waardoor ze nooit honger hoeven te leiden tijdens de Spelen?


    Hier ben ik het mee eens. Verder in de Hoorn zal nog een kleine (!) watervoorraad liggen, plus een zak met eten.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen