Foto bij doomed |18

Als we bij Flora’s huis aankomen neemt ze me meteen mee naar de tweede verdieping waar de stemmen van de jongens al duidelijk te horen zijn. Ze laat de tassen met kleding in de lift staan en neemt me dan mee naar de bron van het geluid.
‘Sexy haar.’ hoor ik Neal zeggen waarna hij Flora van mij steelt waardoor ik een beetje awkward in de deuropening blijf staan. De rest van de jongens hebben nog niet eens door dat wij binnen gekomen waren en zijn ruzie aan het maken over welke film ze willen gaan kijken.
Ik zucht en zet dan voorzichtig een paar stappen naar voren. Ik heb geen idee hoe groot deze kamer is en hoe hij ingericht is.
Ik voel een kleine windvlaag in mijn gezicht en dan land er iets kleins op mijn hoofd. Ik Ga met mijn hand naar mijn hoofd om het weg te vegen maar voel dan twee kleine vogelpootjes die op mijn hand gaan staan. Ik haal mijn hand voorzichtig naar beneden in de hoop dat hij niet meteen wegvliegt. Plots zie ik een glimp van een vogel maar na twee seconden is het beeld al weer weg. Verbaasd knipper ik met mijn ogen maar alles blijft zwart. Zag ik dat nou echt of was het mijn verbeelding?
‘Zo te zien heb je mijn maat tweety al ontmoet.’ Klinkt Mino’s stem van achter. Hij legt een hand op mijn schouder terwijl hij zijn andere hand tegen mijn hand aanhoud zodat Tweety over kan stappen.
‘is hij geel?’ Vraag ik voorzichtig.
‘Ja. Geel met een klein rood vlekje op zijn linker vleugel.’ Zegt Mino met een trotse stem.
Had ik hem dan misschien echt gezien? Ik denk terug aan het beeld en zie inderdaad een klein rood vlekje op de vleugel.
‘we laten Hailey een film uitkiezen!’ Roept Mino plots terwijl hij mijn hand pakt en me achter hem aan trekt naar de rest. ‘Oké.’ Zegt Neal. We hebben hier tien films liggen. Drie comedy’s, vijf actie en twee horror. Welke genre valt af?’
‘Zeg horror.’ Fluistert Mino in mijn oor.
‘Hee! Dat is niet eerlijk.’ Zegt Liam. ‘het moet onpartijdig zijn.’
Ik grinnik en zeg dan dat comedy afvalt. Die grappen zijn namelijk negen van de tien keer niet eens echt grappig.
‘oké dan hebben we er nog zeven. Kies een letter.’ Zegt Neal weer.
‘Een letter?’ Vraag ik terwijl ik een wenkbrauw omhoog trek.
‘Een letter ja.’ Grinnikt Neal.
‘we moeten vaker rare vragen stellen. ’ Lacht Liam. ‘Je gezicht is echt schattig zo Princes.’
Mijn mond vormt meteen een glimlach zodra ik het woord Princes uit Liam’s mond hoor komen.
‘tuurlijk.’ Zeg ik quasi beledigt.
‘kies nu maar gewoon een letter.’ Zegt Aron geïrriteerd.
‘Ohw ja een letter.’ Grinnik ik. ‘De -O.’
‘Nou alle titels waar een -O in zit vallen af, dat betekent dat…’ ik hoor Neal een paar films oppakken en weer neerleggen. ‘Dat we er nog twee overhouden. Een actie en een horror. Uhm, kies een kleur. Blauw of zwart.’
‘Blauw.’ Zeg ik simpel.
‘Dan gaan we dus de horror kijken.’ Verklaart Neal.
‘Damn.’ Zegt Mino. ‘Waarom kijken we altijd horror.’
‘Mino serieus gedraag je nou eens volwassen, je bent geen kind van vijf meer die gaat huilen als hij een horror film ziet. En waarom laten we nou weer een blind meisje kiezen welke film we gaan kijken, waarom is zij hier eigenlijk? Ze kan de film niet eens zien.’ Zegt Aron kil.
‘Sjeez Aron. Doe eens normaal. Je hoeft Mino niet zo af te kaffen en je hoeft al helemaal niet zo tegen Hailey te doen. Als jij saggerijnig bent hoef je dat niet op hen af te richten.’ Zegt Flora boos.
‘En ik zou naar jou moeten luisteren? Het meisje dat gaat daten met een van de beste vrienden van haar broer en hem vervolgens laat vallen en doorgaat naar de volgende. Laat ook maar. Sinds wanneer zijn jullie allemaal zo kinderachtig geworden.’ Gaat Aron verder met mensen te beledigen.
Er volgt een korte stilte waarna Liam die verbreekt.
‘Ben je klaar?’
‘Ja.’ Antwoord Aron kort.
‘Dan kun je gaan.’ Zegt Liam op dezelfde kille toon als Aron een minuut geleden.
Aron staat op en loopt zonder nog iets te zeggen het huis uit.
‘uhm, de horror film dus?’ Vraagt Neal voorzichtig?

Reageer (2)

  • Girlicious

    Doei Aron
    We won't miss you (doeg)
    Liam die Hailey Princess noemt
    Oehhhhhh
    Do i smell a romance?
    Ik hoop het
    En ik hoop dat ze daar nog lang mag blijven
    Ze moet niet terug naar dat gesticht. Die verdienen haar niet
    Hailey zal weinig angst kennen tijdens de horror film, haha
    Hopelijk komt Liam naast haar zitten en pakt hij haar hand ofzo
    I want cuteness

    Kudo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • MrsNeymessi

    Aron js een Chagrijnig wijf zeg
    Is* typaids hea (':
    HAHAHAHAHAH

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen