Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • KvotheEdemaRuh

    nu is ze ook nog alleen thuis:(

    7 jaar geleden
  • Effy_Stonem

    "Ik heb mijn stripboek! We kunnen terug!" Roept Willy.

    STOM KLEIN AARDAPPELHOOFD GEBRUIK JE OGEN WOW

    "Heb je Cassi gevonden?" Vraagt Jude.

    ONTACTVOL ALARM
    Ugh stelletje idioten, zie je dan niet dat dat meisje in paniek is?

    "Is het erg als ik niet mee ga naar school? Ik wil kijken of Cassi thuis is en ik wil mijn broer vertellen over de wedstrijd. En ja, ik heb een broer." Voeg ik er aan toe als ik de verbaasde gezichten van het team zie.

    Of naar de supermarkt om te kijken of daar Cassis staat
    SORRY SERIEUS
    NIET DROOG

    *kucht*
    Dus, Fayline, denk goed na, waar kan ze Ilse nou zijn? Heeft ze zich misschien verstopt in het schap met frisdranken of is ze toch stiekem geglipt naar de schappen met alle producten die barsten van de suiker zodat ze daar een paarse alien kan zijn met andere kinderkes van haar leeftijd (zo rond de acht jaar)? Of heeft ze zich toch begeven bij de klantenservies om door te geven dat haar naam toch echt Ilse Cassiane is en niet 'Ik ben geen Cassiane'?

    "Wat een waardeloze manager, als ze niet eens bij het team blijft." Hoor ik Nelly mompelen.

    Stomme idioot pff waardeloos kind

    Ik draai me met een ruk om en schenk haar een dodelijke blik. Ze wordt bleek

    HAHA JA GOED ZO FAYLINE, LAAT MAAR EVEN ZIEN DAT ZE NIET ZO OVER JE MOGEN OORDELEN

    Ik mag dat kind wel hoor, die Fayline, Nelly mag weggaan

    Ik ben een manager van niets.

    Nawh nee Fayline dat moet je niet denken, Cassiane is veel belangrijker dan een goede manager zijn, en hé ze moeten blij zijn met zo'n coole persoon in hun midden hé. Nelly is gewoon een jaloerse aardappelzak

    En dit was de enige optie waarbij ik ongestoord naar A... Ik bedoel voetbal kon kijken.

    Volkomen logisch hoor, schat, zolang jij daar bent om je Axeltje te stalken moet men je wel vergeven (krul) Iedereen moet die jullie shippen :Y)

    Ik ben nog wat regelen met jullie vader. Ben over een paar dagen terug. Er ligt geld op het aanrecht, dus jullie redden je wel even in je eentje. Ik bel wel als ik er ben.
    Groetjes, mama.

    Oh nee dit is niet goed... Nu kan Fayline gaan zoeken zonder zich te hoeven verantwoorden tegenover iemand en dat kan nooit goed aflopen...

    "Oh? Waar Cassi is? Eh, nou sorry mam, maar die ben ik kwijtgeraakt. Maar wat kan er nou gebeuren? Ze kan alleen maar verdwalen en verhongeren. Of ontvoerd worden. Of vermoord. Nou, je vindt haar wel, hè? Ik ga huiswerk maken."

    N'awh Fayline, doe alsjeblieft een beetje voorzichtig, als jij ook ontvoerd wordt, wie moet de tweeling dan redden? Axel kan het nooit in zijn eentje aan :0

    "Ja, wie anders? De kerstman? Zeg, is Cassi er ook? Mag ik haar even aan de lijn?"

    Nou hij weet ook wel echt precies het verkeerde te vragen...

    Ik kijk in de spiegel aan de wand en zie dat hij gelijk heeft. Ik ben inderdaad knalrood.

    Nahwww de schattigheid, VERDORIE WAT DOET DIE STOMME VERHAAL MET ME IK HOOR LIEFDES AF TE KRAKEN EN NIET AAN TE MOEDIGEN

    "Hey." Zegt hij. Zijn stem klinkt serieus, zodat ik zo mogelijk nog zenuwachtiger en banger wordt dan ik al was. "Er is iets gebeurd. Ik leg het straks wel uit. Trek je jas aan, ik kom je nu ophalen. En verlies Cassi geen moment uit het oog, tenzij je haar in groot gevaar wil brengen."

    Wat... DAT KAN NOOIT GOED ZIJN MENSEN DIT KAN NOOIT GOED ZIJN of er is natuurlijk ook nog een kans dat Axel haar ten huwelijk gaat vragen... Misschien is dat het wel en wil hij dat Cassiane toestemming geeft omdat hij het anders niet durft!
    Jullie verhaal is veel te voorspelbaar

    Verlies Cassi geen moment uit het oog, tenzij je haar in groot gevaar wil brengen.

    Oh nee ja ik dacht ik negeer die zin gewoon want anders wordt het huwelijk verhaal verpest, maar nee dat kind moet het herhalen
    Hmm ehmm AXEL IS DAT NOU EEN STIEKEME BEDREIGING VOOR ALS CASSIANE NEE ZEGT?

    Ik hap naar adem. Mijn grootste nachtmerrie wordt werkelijkheid.

    Nee Fayline het is goed, misschien wil hij alleen maar trouwen...

    7 jaar geleden
  • MrsNeymessi

    CASSI IS AL GONE YOU BASTERD D:

    7 jaar geleden
  • KidouYuuto

    Verdeeeeeeer pleaseeeeee

    8 jaar geleden
  • Opperbibbsie

    Spannend..........

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen