Foto bij ||62||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Iluna

    Goh, ik ben zo blij dat Niall zijn hart eindelijk eens heeft gelucht bij Liam! Gelukkig doet Harry er niet te lastig over!!
    En ik vind het aan de ene kant zo schattig dat hij verliefd is op Harry, maar aan de andere kant vrees ik dat het niet wederzijds is, dus ik wil niet dat hij nog meer gekwetst is...
    En Harry ook weer met zijn stemmingswisselingen! Hoe gaat hij van eng en intimiderend naar lief en bezorgd in enkele uren? Gekke jongen...
    Ook al zijn ze zo schattig samen...
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, wat goed dat Niall iets tegen Liam heeft gezegd. Nu hoeft Liam alvast geen vragen meer te stellen (:
    Hopelijk is het wederzijds tussen Harry en Niall (:

    Met mij gaat alles goed. Ik heb nu paasvakantie, en ben eindelijk bij met het lezen van jullie verhaal. Nog een veertigtal hoofdstukken lezen, en mijn inbox is weer helemaal leeg (;

    Oh ja, de Q&A was zeker goed voor mij! Het was geweldig!!

    Dit verhaal is zoo goed! Ik heb nu wel spijt dat ik helemaal tot hier heb gelezen, want nu kan ik niet meer verder lezen (huil)
    Dat wordt afkicken :/

    xxx

    8 jaar geleden
  • lunalovegoodd

    Ik ben zo blij dat Niall Liam in ieder geval iets verteld alleen ik heb heeel sterk het gevoel dat Harry geen gevoelens heeft voor Niall en dat hij Nialls hart gaat breken en dat wil ik niet!! Ik heb geen vakantie (huil)

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Yay, hij heeft Liam in ieder geval iets verteld.
    En goed zo, hij heeft wel bekend verliefd te zijn op Harry, naar Liam toe.
    Maar ik heb sterk het vermoeden dat het van 1 kant komt.
    Of Harry stopt zijn gevoelens zo diep weg, of hij doet het zo met opzet om dicht bij Niall te blijven.
    Het blijft hoe dan ook risicovol.

    Love itt
    (nee, geen vakantie voor mij)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen