Foto bij 003.

Right Now I Wish You Were Here With Me

De eerste keer dat Georg jarig werd nadat je heb gezien, wist ik wel dat je er niet zou zijn. We hadden dingen te verwerken. Die keer wist ik het. Natuurlijk heb ik je graag naast mij. Altijd heb ik dat graag. Maar toen wist ik dat ik het niet realistisch was. Toen was het oké. En toen bijna een half jaar later kwam mijn verjaardag. Toen wilde ik je nog veel liever bij mij hebben. Kom op! Het was mijn verjaardag. Ik dacht als ik een concert heb op mijn verjaardag dan kan je erbij zijn. Dan zou je er zijn en dan spendeerde we de rest van de dag samen. Je zou mijn zoenen op mijn verjaardag. Je zou mij zoenen. Ik heb de hele dag gehoopt, ergens in mij heb ik de hele dag gehoopt. Tot op de laatste minuut heb ik gehoopt. Diep van binnen heb ik gehoopt. Maar aan de andere kant wist ik dat het niet heel realistisch was en heb ik genoten zonder jou. Ik zou meer genoten hebben met jou. Toch heb ik genoten van mijn verjaardag. En toen de klok om twaalf uur s'nachts tikte, hoopte ik dat mijn volgende verjaardag met jou zou zijn.

Vervolgens Gustav's verjaardag. Waar ik ook niet echt bij was omdat ik aan jou dacht. Ik heb zo veel aan jou gedacht. Maar ondanks dat ik je mis, heb ik weer genoten. En dan jou verjaardag, weer bijna een half jaar later. Ik was er niet.Je had gezegd dat ik niet zou kunnen komen. Waarom weet ik niet. Je had ook gezegd dat je wilde dat ik er was. Maar ik kon niet komen. Ik lees je berichten wel, hoe je ze ook op Instagram zet. Ik zie ze wel. Maar dat onderwerp komt nog. Nu verjaardagen. Je wilde dat ik mijn mooiste foto stuurde. Ik miste je en die dag nog veel meer. De dag van jou verjaardag, die zou ik missen. Ik heb zelf geen foto gemaakt omdat geen foto goed genoeg was. Mijn mooiste had ik niet zelf gemaakt. Ik heb de foto van een alien gehaald, sorry. Ik kon het niet maken want geen foto was mooi genoeg. Je verdient het allerbeste en ik had meer tijd nodig. Ik had meer tijd nodig om je het beste te geven. Perfectionist dat ik ben. Mijn foto was prachtig en ik stond erop. Je vond het prachtig en daar deed ik het voor. Dat was het enige wat ik wil. Jou gelukken zien. Nogmaals sorry dat ik hem niet zelf heb gemaakt maar zoals ik heb verteld dan was ie niet zo mooi geweest. En het was een throwback naar mijn verjaardag. De foto was namelijk van mijn verjaardag.

En dan vandaag, Georg's verjaardag. Nu mis ik je. Tot gauw.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen