Anna beleeft een nieuw avontuur bij de begrafenis van Elsa.

Anna’s zus Elsa was overleden samen met Elsa’s bae. Anna wist niet welke outfit ze moest aandoen voor de begrafenis. Haar opties waren een lange mouw t-shirt met gaten bij de schouders. Ze had ook een bananenkostuum. Wat was er meer geschikt? Anna vond het bananenkostuum wel mooi! Ze trok haar witte vans ook aan. Ze was al helemaal in de begrafenisstemming. Alleen er was een probleem. Anna had geen date voor de begrafenis! Anna voelde zich erg depressief. Ze miste de zeven neuzen. Toen had ze een idee. Ze nodigde de zeven neuzen uit voor de begrafenis. Het zou vast gezellig worden. Ze belde ze allemaal op. Het werd sowieso een onvergetelijke begrafenis. Anna ging per varken naar de begrafenis, waar ze haal zeven dates ontmoette. Toen kwam er opeens een jongen naar haar toe gelopen. Hij zei: “Damn Daniel, back at it again with the white Vans”. Anna was beledigt. Haar naam was niet Daniel! Wat een rotstreek zeg. Typisch Josh, steeds een opmerking over mijn mooie vans!! Opeens word ik gebeld door Ellen. “ Hey Daniel, wil je in mijn show komen?” “IK BEN GEEN DANIEL GODVERREDOMME!!” “Calm the fuck down en tot zo!” Shit wat moest Anna nou doen? De begrafenis van haar zus, of haar identiteit veranderen en naar een show komen. Nou Elsa was eigenlijk altijd al een kutwijf dusja, let’s go to the show.
Het was 1 uur toen Anna aankwam bij de Ellen show. Ze was nu Daniel Lara. “Ik heb echt zin in de show!” Zei een of andere dude. “Wie ben jij nou weer?” Vroeg Daniel. “Josh? Je weet wel de stem achter Damn Daniel. Ik ben zegmaar je bff” “Ohja” Samen met Josh liep Daniel naar binnen. Daniel ging naar Josh zitten. Opeens kwam Donald Trump binnen. “Mijn haar is echt hoor! Wil je het voelen? Het is echt geen toupet!” Daniel was verbijsterd. Het was Donald Trump, zijn rolmodel! Daniel rende naar Donald en voelde zijn haar. “Het is echt!” riep Daniel. “Weet ik” Donald moest weer weg, hij moest nog een paar gehandicapten belachelijk maken. Daniel wou heel graag mee, maar hij was in de Ellen show. Wat moest hij nou doen? Daniel ging naar Josh. “Hey Josh, ik zag dus net mijn rolmodel, vind je het erg als ik wegga?” “Ja wtf. Blijf even hier. Jij bent de ster hier.” “Thanks Josh, je bent echt een goede vriend.” Daniel rende het gebouw uit. Daniel was het gebouw uit maar Donald was nergens te bekennen. Daniel voelde zich ziek. Opeens veranderde zijn huid. Hij werd weer Anna.

Reageer (1)

  • Sophizya

    Geniaal zoals altijd

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen