Ian had me naar het nieuwe huis gereden, en ik stond nu met Alice te praten. Ian stond bij zijn ouders. 'We zijn nu al druk bezig, maar we zijn nog niet heel ver. Als je weer helemaal bent opgeknapt dan kan je ons gaan helpen, want het is echt heel gezellig en leuk om te doen hoor. We hoefden niet eens te verbouwen ofzo, het was al helemaal perfect! Het enige wat we moeten doen is alles inrichten en onze kamers verven.' Ratelde ze. Het huis was al heel mooi geworden.
De week daarna sliep ik steeds bij Ian, en daarna mocht mijn gips er al af, en kon ik helpen verhuizen. Ik hoefde ook niet naar school, ik had een soort van verhuis verlof. En na een maand was het huis af. Het was heel mooi geworden. Mij kamer was tussen de logeerkamer en die van Alice in. Tegenover mijn kamer was die van mijn moeder, en daar naast de kamer van de ouders van Alice. De badkamer was naast de kamer van de ouders van Alice. Mijn kamer leek een beetje op die uit mijn oude huis, maar deze was wat groter. Het hing vol met posters en mijn skateboard stond tegen de muur. Ik had een nieuw bureau, en in de hoek stond mijn bed. Maar helaas moest ik daarna wel weer naar school.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen