Foto bij 002.

Rachel

Eerste dag van de opleiding. Helaas kon ik niet bij Melina slapen, dus ging ik maar terug naar mijn kamer. Luke was verdwenen , gelukkig. Hij was nog niet thuis, dus begon ik mij omkleden. ,,Rachel sorry voor gisteren.'' Hoorde ik opeens. Mijn ogen werd groot ik stond hier in mijn lingerie. ,,Draai je om.'' Siste ik kwaad, ik hoopte dat hij niks zag. ,,Zo erg is het toch niet om in je lingerie te staan. Zwart kant is behoorlijk sexy.'' Ik hoorde hoe hij begon te lachen. ,,Luke je bent echt ordinair geworden. Vroeger was je nog normaal.'' Zei ik kwaad, maar aan het idee wennende dat hij zich toch niet om zou draaien. ,,Alsof jij het zelfde bent gebleven.'' Hoorde ik Luke sarcastisch zeggen. ,,Ja, ik ben het zelfde gebleven.'' Zei ik kwaad een draaide mij om, Luke stond tegen de muur leunde naar mij te kijken. ,,Staar je lekker?'' Vroeg ik kwaad terwijl ik een shirt over mijn hoofd trok. Er klonk een kort klopje op de deur Luke liep er heen ik hoorde een jongens stem. ,,Zo dus waar is de geile kamergenoot waar wij mij kunnen gangbangen.'' Een jongen met een blauwe bandana kwam de kamer in lopen. Hij stond naar mij te kijken en daarna naar Luke. ,,Zeg is dat niet Rachel, het meisje waar jij zo veel omgaf?'' Vroeg hij, ik keek Luke kwaad aan. Hoe kon hij dit flikken.
Chantal, Melina, Nadja en ik liepen over de campus. ,,God, Yasmine is zo irritant, ik wilde gisteren iets leren. Dat mens zat alleen te bellen.'' Melina zuchtte, ik grinnikte. ,,Nou mijn kamergenoot is wel leuk, hé Chantal.'' Zei Nadja, die haar arm om Chantal heen sloeg, ik grinnikte. ,,Ooh god, daar zijn ze weer.'' Ik hoorde het ondertoontje van Megan, ik rolde met mijn ogen. ,,Meid toch, je bent hier helemaal niks. Daar zorg ik wel voor.'' Zei ze, voor ze het kleine meisje weer achter haar aan trok. ,,Wauw, de populariteit is haar in haar bol geslagen.'' Zei Melina. Iedereen was het daar wel mee eens. Ik zag Luke en zijn ''Vrienden'' voorbij lopen. Ik volgde ze met mijn ogen. Ze liepen op een stel jongens met een bril af en vele boeken. Ik zag hoe de jongen met rood haar de boeken van een van hen op de grond gooide, terwijl de rest begon te lachen. ,,Kijk dat dan.'' Ik tikte Chantal aan, die vervolgens Melina aan tikte, die Nadja daaropvolgende weer aantikte, de jongens begonnen de boeken van de twee weg te trappen. Ik was hem zo zat nu. Ik trok, Chantal, Melina en Nadja mee en liep op Luke en zijn vrienden af. ,,Vinden jullie dit normaal ofzo?'' Vroeg Nadja, ze keek de jongen met het paars-zwarte haar aan. ,,Agh, het zijn nerds wijfie, die vragen er om.'' Zei hij als reactie op Nadja. ,,Het zijn nerds? Jullie zijn punks! Een stel achterlijke punks.'' Zei Melina, daar weer als reactie op. ,,Dus? Iets tegen punks, misschien wil je vriendin Rachel je wat vertellen over punks.'' Zei de jongen met de blauwe bandana. De meiden keken mij vragend aan, ik had geen eens enig idee waar de jongen het over had dus keek ik naar Luke, die snel weg keek. De jongen die nog steeds op de grond zat keek mij nu aan. ,,Hou gewoon op met pesten, hoe zou jij het vinden om gepest te worden? Zullen wij het even testen.'' Zei ik en liep op de jongen met de rode haren af. Ik pakte zijn tas en leegde de inhoud op de grond. ,,Dat had je niet moeten doen Rachel.'' Zei hij, ik keek hem aan en trok mijn wenkbrauw op, voor ik het wist lag ik met een harde knal op de grond. De jongen met het rode haar had mij omgeduwd. Luke keek mij aan maar deed niks, nee waarom zou hij ook. Chantal stormde nu ook op de jongen met het rode haar af en trapte hem in zijn kruis, waardoor hij als een klein kind in elkaar zakte. Chantal hielp mij omhoog, de jongens zorgde dat ze zo snel mogelijk uit de voeten kwamen. ,,Marcel, Sam gaat alles wel goed met jullie.'' Het meisje van gisteren kwam samen met een vriendin gehaast op ons aflopen. ,,Ja nu wel, door deze vier meiden.'' Zei een van de jongens, volgens mij Marcel. Het meisje gaf de jongens een knuffel en richtte zich toen tot ons. ,,Bedankt voor het helpen. Ik ben Janita.'' Zei ze en stak haar hand uit. ,,Ooh ze maken nu al vrienden met de nerds.'' Megan liep langs en knipoogde naar ons. ,,Beter dan vrienden zijn met een snol als jou.'' Zei Melina, Megan draaide zich in een ruk om en liep naar Melina toe, haar hakken tikte over de stenen. ,,Je zou willen dat je mijn vriendin zou zijn. Kan je tenminste knappe jongens krijgen, zo als Liam, Harry of Niall.'' Ze draaide zich om en liep naar een groepje jongens. IK draaide mij weer om naar Janita. ,,Sorry dat Megan zo zielig doet.'' Zei ik en glimlachte. ,,Het geeft niet, vorig jaar begon het al. Jullie zijn de eerste die het voor ons opnemen.'' Zei ze voor ze de jongens mee trok en weg liep.

,,What the fuck denk jij wel niet?!'' Kwaad duwde ik Luke tegen de muur van onze kamer. ,,Het zijn maar nerds hoor.'' Luke rolde met zijn ogen. ,,Dus als ik een nerd was had je mij nu ook gepest?'' Vroeg ik, het was zo overduidelijk dat Luke was veranderd. ,,Ja, nerds zijn er om gepest te worden.'' Zei Luke droog. Ik drukte tegen zijn borstkas aan. ,,Dat is gewoon achterlijk Luke. Ik dacht dat jij anders was, maar je bent niks minder dan een gore punk!'' Schreeuwde ik. Luke keek mij aan en voor ik het wist waren de rollen omgedraaid, ik stond tegen de muur gedrukt. Ik keek hem aan. Hij tilde zijn hand op. Ik sloot mijn ogen en verwachte een klap, maar alles behalve dat. Luke keek mij aan zijn hand op mijn wang gelegd. ,,Als je mij nu kust, ik zweer je je wenst dat je nooit geboren was.'' Siste ik. Luke liet mij los. Ik bleef hem aanstaren, tot de deur openvloog. ,,Ik kan die die Rachel niet uitstaan. Luke je moet er iets aan doen.'' De jongen met de roden haren stond in onze kamer. ,,Zo als ik al zei Luke. Doe iets aan dat.'' Hij wees mij aan, ik wilde uithalen, maar Luke hield mij vast. ,,Michael rot op.'' Keerde hij zich nu tegen hem? Ik keek op naar hem. ,,Luke, de afspraak.'' Michael draaide zich om en liep weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen