Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Effy_Stonem

    'Eh... Hoi?' zeg ik onschuldig.

    Echt heel nonchalant en tactvol, complimenten, complimenten

    'Cassiane!' de woede in Xavier zijn stem is duidelijk te horen.

    Ze heeft zichzelf echt in de problemen gewerkt zeg... Sowieso, erg slim was ze niet bezig, ik zal ophouden over haar tactvolheid, maar als Godin had ze toch wel andere wegen van communicatie kunnen zoeken? Via Cassisblikjes? Of misschien via een regenpijp? Of ehmm.... door een andere God te roepen? Hermes misschien?

    'N-nee!' zeg ik koppig.

    Liefste Cassiane, wees nou niet zo dom en bang maar onderneem actie! Pak de telefoon, gooi hem in de lucht, schop hem weg en laat hem met je superkrachten recht in het gezicht komen van 'Vader'!

    WOW WACHT NEE NEE WAAROM KOM IK HIER NU PAS ACHTER
    VADER
    IS HET ZEUS?

    'Ga nu naar je kamer, Cassiane. Xavier, jij loopt even met haar mee. Ze moet gewoon wennen. Daarom is het je nu vergeven, Cassiane. Maar ik verwacht dit soort gedrag niet meer van jou, Cassiane!'

    Cassiane dit, Cassiane dat. Overal haar naam achter! Het is wel alsof... WOW WOW WOW WACHT, IK SNAP HET! ER ZIT EEN STIEKEME VLOEK OF CONNECTIE OF SPREUK OF IETS DERGELIJKS OP HAAR NAAM...

    WAT PRECIES DAAR BEN IK NOG NIET UIT MAAR IK ZAL EN MOET HET ONTRAADSELEN

    Ik kan niet goed slapen.

    Ik weet vrijwel zeker dat het iets te maken heeft met haar naam. Ook dat Xavier 'welterusten Cassi' zegt met een glimlach terwijl hij net nog boos was... een vreemde verandering van gedrag...

    'Goed bezig, Cassi.

    Cassi, Cassiane, er zit een verschil tussen. Een patroon van gedrag, motieven... Hmmm dit is een lastig raadsel meiden

    'Ga maar naar bed, Cass,

    Cass is er dus ook nog...

    Drie namen... Drie gevolgen, drie manieren van communicatie, of in ieder geval drie namen passend bij drie verschillende gemoedstoestanden

    'Ik ben geen alien, ik ben gewoon Cassi en ik mis mijn broer ook.'

    Maar ze stelt zich gewoon voor met Cassi, hmmm

    'Jij bent geen alien? Dan is het goed. Ik ben Julia, Julia Blaze.'

    Niet te snel vertrouwen Julia.... MAAR AXELS ZUSJE DAT IS AWESOME EN SNEU OMDAT ZE DAAR IS MAAR AWESOME :Y)

    7 jaar geleden
  • MrsNeymessi

    Oh my god, dat is gewoon Axels kleine zusje. WAT ZIELIG. WIE DENKEN ZE WEL DAT ZE ZIJN. D:

    7 jaar geleden
  • Opperbibbsie

    Cassi lijkt in best wel veel op mij!!! :D

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen