Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Effy_Stonem

    “Nee, dat weet niemand.

    Well, dat is echt onhandig zeg
    GA HET ZOEKEN ZOU IK ZEGGEN *kijkt even naar de spandoeken maar pakt ze niet*

    “Maar is er dan echt geen manier om daar achter te komen?”

    Vast wel! Er is altijd een manier! Jullie moeten Cassiane vinden!

    “Wacht eens… Cassi heeft vannacht geprobeerd me te bellen!”

    Yess Cassiane slimmerd!
    Nee oké eigenlijk was het heel impulsief en idioot van je maar goed

    We zullen het alleen moeten doen.”

    Hmm, Fayline, waarom? Waarom ga jezelf zoeken en laat je die detective niet helpen? Hé, ik snap het punt wel, maar je kan hem toch ook eerst om hulp vragen als hij je niet laat gaan dan ga jezelf?
    Stomme aardappel, anderzijds, misschien zit er meer achter dan haar idioterie. Ik voel een-niet-kloppende-plottwist aankomen :Y)
    Oké ik moet echt ophouden met die conclusies hé? Nou ach ja

    “Maar Fay…” Hij zucht diep. “Ik kan je niet overhalen, hè? Goed dan. Wat is je plan?”

    Hij houdt ook niet erg lang vol hé... Er zit meer achter dan jullie laten zien...
    Is het soms dat Cassiane de Cassis Godin met haar blikjes Cassis voor die andere teams, is dat soms dat Fayline de detective niet wil inlichten over het zoeken van haar zusje omdat ze bang is dat hij komt achter hun stiekeme handeltje?
    Was Axel stiekem ook wel tevreden met het illegaal brouwen voor commerciële doeleinden? Vond hij het eigenlijk allemaal wel praktisch?

    Ik haal diep adem. “Ik… Ik neem haar plaats in.”

    Fayline... wil je nou gewoon de hele handel van je zus overnemen? Pff wat is dit voor arrogantie...

    “We hebben het hier wel over Cassi, hè. Geloof me, ze is als een magneet voor problemen…”

    Aardig :''D

    Niemand houdt me tegen!

    Kijk op die motivatie zat ik nou te wachten! *pakt haar spandoeken*

    7 jaar geleden
  • MrsNeymessi

    Hopelijk maakt ze geen foute beslissing..

    7 jaar geleden
  • KidouYuuto

    Snel verder het is echt super spannend =D

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen