Foto bij Equinox - 7

"I don't have to meet your mother, we don't have to cross that line."

HOOFDSTUK 3 - EQUINOX

Jenah Graye

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Chardonnay

    Wauw! Wat schrijf je fantastisch! Ga zo door!

    8 jaar geleden
  • Lightnings

    Ik wil ook met niall naar een spa.

    8 jaar geleden
  • magiclove

    Oeh super hoofdstuk alweer!
    Ik heb je gevolgd op Instagram (kellyke_dl)
    snel verder!

    8 jaar geleden
  • Tahani

    Ik wou dat ik dit verhaal acht maanden geleden al ontdekt had. Helaas... Maar nu is het zover! Ik heb net alles gelezen en ik ben me er nog meer van bewust dat ik echt een groot zwak heb voor Sir Niall Horan, Zijne Mysterieuze Onverschilligheid, zoals je hem zelf noemde in het eerste hoofdstuk. Ik hoop dat je snel verdergaat en mij helpt mijn liefde voor Niall nog meer te laten groeien (praktisch onmogelijk). Dit klinkt heel overdreven allemaal, and I'm proud of it.

    Ik heb je gevolgd op Instagram! Ik heet daar mattymeijer, ook zo lekker origineel, not. Still, het is lekker makkelijk. Miall is trouwens, je raadt het al, de shipnaam van Matty + Niall. Thehe.

    Je schrijft echt heerlijk, zeker waar. Het is zo fijn om een verhaal te lezen waarin geen spel- en grammaticafouten staan. Héérlijk. Keep 'm comin'!

    Liefs, Matty

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh wat een heerlijk ontspannend hoofdstuk!
    Je schrijft echt geweldig!

    Oh zitten we al bijna op de helft :O
    Zolang het verhaal nog laaaang niet voorbij is, en zolang jij nog niet stopt met schrijven, vind ik het allemaal goed!

    Is het trouwens de bedoeling dat wij vragen stellen? Of ga jij een vragen stellen, die wij dan moeten beantwoorden?
    In ieder geval, ik ben voor!

    Ik hoop dat je ook een fijne week tegemoet gaat!

    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen