Oke ik heb een mededeling ik stop met vast op maandag proberen te activeren van een hoofdstukje dat betekend dat ik weer onregelmatig ga schrijven
Trouwens iedereen die op de middelbare school zit veel succes met de Cito deze week
En het hoofdstuk gaat niet over hoofdstuk 29 maar ik wist geen andere naam

Will Gilan en Thomas keken naar de spullen die de soldaten van Greg niet mee hadden genomen, wat alleen maar een paar gescheurde tentdoeken waren. Will was in zijn zadeltassen aan het zoeken "ze hebben de voorraad gedroogd vlees meegenomen" Gilan zuchtte "en ook de voorraad koffie" Thomas grinnikte. Will en Gilan draaide tegelijk om. "Wat valt er te lachen" Thomas haalde even diep adem om niet weer in lachen uit te barsten "ik vind het gewoon een beetje grappig dat jullie je zo druk maken om koffie maar van de voorraden snap ik wel" Will keek hem nijdig aan "ja, en ik kan me herinneren dat jij de koffie ook nogal lekker vond dus nu moet je weer gewoon aan het water" Thomas deed zijn mond open om iets te zeggen maar deed hem gelijk weer dicht. Het leek Gilan een goed plan om tussen beide te komen. "Jonges ik snap best dat jullie even zin hebben in een potje kibbelen, maar daar schieten we nu niet zoveel mee op" Thomas keek hem met een onbegrijpende blik aan "maar wat moeten we dan doen?" Gilan zuchtte "ik stel voor dat we een plan verzinnen"

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen