Foto bij De newbie van de maand

Danseuse is één van de nieuwe Q leden op Quizlet! Geef haar maar een warme welkom hier op Quizlet!

Danseuse


Ik ben ''Danseuse'' op Quizlet, Danseuse is een synoniem voor Ballerina en ja dat ben ik ook.
Mijn echte naam is Rose en ik ben 16, ik heb al eerder op quizlet gezeten zo ongeveer 2 jaar terug maar dat heb ik laten verwateren. Ik had weer zin om te schrijven omdat het een uitlaatklep was naast ballet dus zo ben ik weer begonnen, buiten alles om heb ik Quizlet altijd al leuk gevonden en de mensen zijn vriendelijk kritisch (uit mijn ervaring), ik vind het fijn dat mensen hun uitgesproken mening geven zonder iemand te kwetsen. Wat ik verwacht van Quizlet? zoals ik al eerder zei, een uitlaatklep en een gezellige sfeer om iedere avond eens tijd voor te nemen met de gedachte ''Eindelijk''. Het leukste onderdeel is dan ook de verhalen schrijven om daarna de complimenten of kritiek ontvangen zodat je jezelf nog kan verbeteren! Ik ben net pas 2 dagen nieuw en heb nog niet tijd gehad om andere verhalen te lezen, ik vind het oprecht jammer dat er zoveel fanfictions zijn ik moet echt hard zoeken voor ik een ''unknown person'' story heb gevonden. Ik heb momenteel 1 gedicht online staan over mijn ballet experience en nu een 'kaft' voor mijn opkomend verhaal ''Chateau Lumieres Secrets'' met daar in echte Urbex foto's en beschrijvingen van de binnenkant vooral gaaf voor liefhebbers voor oude leegstaande gebouwen. Ik heb veel berichten gehad in mijn gastenboek van mensen en heb ze allemaal gezellig terug beantwoord, het is waarschijnlijk nog te kort om echte contacten op te doen.

Als afsluiter een stukje uit mijn gedicht 'Danseuse'

You, who once brought me back to life, couldn't help me anymore. I was lost, lost in my own thoughts And now that I have let you go, I miss you.. But even though I don't see you anymore, you will always live further in my heart and soul, But still I will never forget, how we used to talk.

Reageer (4)

  • Slughorn

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    3. We are all butterflies. Earth is our chrysalis.
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    6 jaar geleden
  • Danseuse

    Thanks!! 😍

    7 jaar geleden
  • 160917

    Welkom terug!

    7 jaar geleden
  • tubbietoost

    Welcome back!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen