Foto bij 006.

Is it too much to ask for something great?

Ik ga met een knie naar beneden. Mijn linkerbeen zit op de grond en mijn rechtervoet staat op de grond. Ik haal mijn leeg zwart doosje uit mijn broekzak en houd het voor mij in mijn handen. Met links maak ik hem open. Hardop zeg ik 'Trouw met mij'. Ik heb dit vaker gedaan, enkel als Tom weg is. We delen alles, maar begrijpt hij dit?! Ik weet dat er niemand voor mij staat. Dit is elke keer zo geweest. Gelukkig maar, anders wordt het nogal gênant.

Je bent soms bang dat degene die ik wil dat dan voor mij staat, Rachel McAdams, Kate Winslet of misschien Rhonda is. Van Rachel en Kate begrijp ik nog, bij hun heb ik gezegd dat ik dat zou willen. Ik loog. Ik wil jou. Jou alleen, maar ik was toen niet klaar om dat te zeggen en ik wilde dat ik iemand anders wilde. Niet dat iemand anders beter is, maar soms ben ik bang dat je mij enkel wilt vanwege mijn werk. Dus ik zei dat ik met hun wilde trouwen. Ze zijn knap, vreselijk mooi. Maar trouwen wil ik alleen met jou. Rhonda snap ik eigenlijk niet. Waarom denk je dat ik haar wil als de enige aan wie ik denk jij bent? ze is niet meer dan een fan. Jij bent zoveel meer dan dat. Jij bent en zal altijd mijn alles zijn. Maar jij bent er nog niet klaar voor hé. Zoiets als trouwen. Dat is oké, we wachten wel. Toch wil ik dat je weet dat ik zo serieus ben. Ik wil je alles.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen