Foto bij Selection part three

Hoi Luna,
Yes! Ik heb een date gehad met de prins! Hij liet een bekende salsadanseres langskomen zodat we samen les konden volgen. Ik vraag me echt af hoe hij wist dat ik dansen echt leuk vind. Want dat is namelijk zo, ik durf het eigenlijk niemand te vertellen dat ik dat leuk vind. Maar wat was het leuk, echt geweldig! Hij haalde me op van de vrouwenkamer en vroeg of ik met hem mee wou gaan. In mijn hoofd waren er gelijk het ergste scenario dat ik weg moest, maar dat was gelukkig niet het geval want hij had een date voor ons gepland. Ik had zelf geen schoenen, maar gelukkig had de prins die voor me. We liepen naar een soort dansstudio, nou ja officieel heeft die paleis die niet volgens mij, maar de ruimte waar we die les hebben gehad leek er verdacht veel op (zoals ik het me had voorgesteld tenminste). De salsadanseres liet eerst onze spieren opwarmen en daarna leerde ze ons passen. En Luna, het was heerlijk toen hij me vasthield, van mij hadden we nog niet eens hoeven dansen (hoewel dat ook echt leuk is), dat hij me vasthield was genoeg haha. Helaas voor mij trapte ik een aantal keer op zijn voet, wat ik zelf niet leuk vond maar dat vond hij gelukkig niet erg, hij lachte zelfs een beetje om mijn rode gezicht als het weer zover was. Aan het einde van de date bracht hij me terug naar de vrouwenkamer. En voordat hij weg ging drukte hij een kus op mijn hand. Wauw, die ga ik de eerste paar uren niet meer wassen haha. Maar het was echt een geweldige date, ik hoop ontzettend dat er nog meer volgen hihi. En de schoenen? Die mocht ik houden van hem :)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen