Een nieuw hoofdstukje! Gaaapp (sorry ik ben heel moe ik ben toe aan vakantie) gelukkig heb ik morgen een uitje en heb ik dus geen school Jippiiieeieie!!!

Gilan, Will en Thomas zaten op de koude grond. "Dus het plan is duidelijk" Gilan keek Thomas nog even nadrukkelijk aan. En Thomas knikte. Gilan keek ook nog even naar Will en die knikte ook. "Maar wat gaan we eigenlijk doen als we Spica bevrijd hebben" vroeg Thomas. Will dacht even na "dat zien we dan wel." Maar Thomas had nog meer vragen "en wie ban ons gaat dan infiltreren* in het kasteel" "Will en Gilan keken met vragende opgetrokken naar hem "jij toch" zei Gilan uiteindelijk. Als je wilt dat ik opgepakt word dan moet je het me zeker laten doen" zie Thomas sarcastisch. "Hoezo dat dan" vroeg Will "Ehm jullie weten toch dat vertelde over mijn broer, Spica en ik" Will en Gilan knikte "nou ja mijn broer heet niet echt George" Will keek hem nadenken aan en Gilan maakte met zijn mond een begrijpende o (geen idee hoe ik het anders moet noemen) Will zat nog steeds na te denken tot hij opeens riep "bedoel je dat Greg jouw broer is! Thomas slikte en knikte. "Dat verklaart wel waarom Spica hem kende al zei ze dat" mompelde Will. Gilan deed of ie dat laatste niet gehoord had en ging verder "dan moeten we inderdaad iemand anders vinden." Will stom op en begon te ijsberen "misschien kunnen we contact krijgen met Halt" opperde Will. Gilan knikte "goed idee het enige is dat Greg waarschijnlijk alle post ook die van de postduiven laat controleren" Will zuchtte. Thomas keek pijnzend "Als we nou een van de broers van Spica vragen" Gilan antwoordde weer als eerste "zou Greg hen dan niet kennen" Thomas schudde zijn hoofd "nee want ongeveer 5 jaar geleden is ie op reis gegaan en in die tijd zijn ze beide veel veranderd qua uiterlijk" Will knikte "dat zou kunnen werken".

*Undercover/Spioneren

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen