Foto bij Review "Ghost Adventures & Deadly Possessions" [Serie]

Bagans heeft voor jullie een review klaarliggen van een bekende serie onder de serie kijkers. Genaamd Ghost Adventures & Deadly Possessions.

Deadly Possessions

Begin april startte het programma Deadly Possessions. Een programma door Zak Bagans, de persoon die ooit ook startte met Ghost Adventures. In deze reeks neemt hij je mee in zijn museum. Het was altijd een droom van hem om een museum te hebben met unieke stukken die bezeten zijn. Aangezien Zak al jaren bezig is met het onderzoeken van het paranormale, is hij van kinds af aan al bezig spullen te verzamelen voor zijn museum.
      In Deadly Possessions ontmoet hij mensen die met bezeten dingen naar zijn museum komen om erover te praten. De verhalen die je er hoort geven je toch wel de kriebels. Ik ben een fan van horror en kan makkelijk tegen dit soort dingen, maar toch gaf de eerste aflevering me een paar koude rillingen. Ken je die horrorfilm Child's Play? Blijkt gebaseerd te zijn op de pop die je in de eerste aflevering ziet. Ooit gehoord dat mensen ongelukken krijgen als je foto's van hem neemt zonder het te vragen? Dit is toch best eng om te horen en te bedenken dat dit echt is?
      Ik geef eerlijk toe dat ik meer geïnteresseerd ben in Ghost Adventures, maar Deadly Possessions is ook wel de moeite waard om te kijken. Ook hier raad ik je aan om na te denken voordat je gaat kijken als je dit soort dingen niet zo leuk vindt.
Ghost Adventures

Twaalf seizoenen geleden begon Ghost Adventures. Een kleine groep van drie mannen (Zak Bagans, Aaron Goodwin en Nick Groff) ging het paranormale onderzoeken. Uiteindelijk is hun team wat meer uitgebreid (Zak Bagans, Aaron Goodwin, Billy Tolley en Jay Wasley) en zijn ze ondertussen echte professionals geworden in het onderzoeken van paranormale activiteiten. Dit allemaal met de nieuwste apparaten om betere kwaliteit te kunnen leveren en hun fans te laten zien wat ze op de meest griezeligste plekken terug vinden of horen.
      Ik ontdekte Ghost Adventures toen ze al een tijdje bezig waren, ik geloof dat ik ben beginnen kijken vanaf seizoen twee ongeveer, dus dat is toch al enkele jaren geleden. Deze serie werd me aangeraden door mijn broer en ik was meteen fan. Dit team is het eerste team waarvan ik vind dat ze goed en professioneel zijn. Als ik dit programma vergelijk met andere paranormale programma's die ik gezien heb, zal ik altijd Ghost Adventures bij je aanraden. Waarom? Omdat je bij hen tenminste te zien krijgt wat zij zelf zien en dat je bij hen tenminste kan horen wat zij horen. Bij hen komt het echt over, je kan gewoon zien en horen dat dit alles echt is.
      Als ik bijvoorbeeld kijk naar Ghost Hunters, zij horen en zien zo vaak dingen die wij niet kunnen zien of horen. Dan vraag ik me af waarom dat bij Ghost Adventures wel kan, waardoor ik automatisch vind dat zij professioneler overkomen. Een reden waarom ik dus ook eerder naar hen zal kijken. Geloof me, door deze serie ben ik dan ook van mening veranderd over wat er na het leven is. Ik heb al zoveel gezien en gehoord in elke aflevering, twaalf seizoenen lang. Het is echt fantastisch.
      Houd je van dit soort dingen? Dan raad ik je dit programma zeker aan! Kan je niet tegen dit soort dingen en word je snel bang? Dan raad ik je toch aan om tweemaal na te denken voordat je gaat kijken. Maar al bij al vind ik het zeker de moeite waard om eens te proberen kijken!

Er zijn nog geen reacties.