Foto bij De dag van de waarheid

Goeiemorgen!! roept Jack opeens vrolijk naar binnen.
Hai Jack..... mag ik niet wat langer slapen, het is pas 6 uur....
Mocht je willen.... ehh hoe heet je ook al weer?
'Sam' roept Back, die ook net mijn kamer inkomt.
Sorry hoor Back, ik wist niet dat die naam zo belangrijk was, zegt Jack geïrriteerd.
Nou ze is één van de kandidaten, dus dat lijkt me wel handig om te weten hé Jack!!
Jongens!!!! Mag ik in ieder geval weten wat we vandaag doen, dat ik zo vroeg op moet staan.
Dat weet je toch nog wel? vraagt Jack grinnikend.
WACHT!! Is dat van daag al????
Jup, zegt Back kalmpjes.
We zien je zo wel bij het ontbijt, ehh... Kim was het toch... zegt Jack.
Zucht, Sam...., ik heet Sam.

Ik pak een dienblad in de kantine, en gooi er een appel, en een broodje op.
Hai Back, Hai Jack, zeg ik terwijl ik naast ze kom zitten.
Hoi, zeggen ze in koor.
Ik ga je vandaag begeleiden, zegt Back, Ik loop met je mee naar de Make-up, styling, en uiteindelijk de arena, dus eet dat broodje maar snel op, want we hebben een strak schema!
Terwijl ik mijn broodje opeet, zit Back me echt aan te staren, hij volgt elke beweging die ik maak...
Ben je al bijna klaar, vraagt hij na een tijdje.
Ik prop de boterham wel gewoon in mijn mond, ja ben klaar zeg ik met mijn mond vol. en we kunnen gaan!
Oke Sam, zegt Back we gaan eerst naar de styling toe.
Niet veel later staan we in een kamer met een enorm overdreven opgemaakte vrouw, die zich voorstelt als Tiffany Hubbelton.
Direct nadat ze zich voorstelde deed ze me een blinddoek om, en ik zag helemaal niks meer.
Ze zegt dat ze me de kleren aan zou trekken, die ik nodig heb voor de Hungergames.
Ik voelde hoe ze langzaam mijn kleren uittrok en hele dunne korte broek aandeed, met een trui erboven, een soort regenjas ofzo, en een sjaal.
Het was erg ongemakkelijk, in ieder geval voor mij...
Tiffany haalde de blinddoek van mijn hoofd af, en ik zag mezelf in de spiegel.

Ik weet niet hoe deze kleding me gaat helpen in de spelen, maar we gaan het zien,
het is in ieder geval wel de schattigste outfit ooit, voor de Hungergames.

Reageer (1)

  • Knorretjuhh

    Het is lang geleden dat ik het vorige hoofdstuk schreef, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden (H)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen