Peter Pan zegt: 'Oke weet je Tink. Ik ga denk ik naar Storybrooke. Daar alles vernietigen.'
Tinkerbell zegt: 'Niet als ik hier ben. Kom op Pan dit wil je toch niet echt?'
Peter Pan zegt: 'Tuurlijk wel.'
Tinkerbell zegt:' Ik hou je zozo tegen.'
Peter Pan zegt: 'Tinkje toch.''
Hij doet hun allemaal naar Storybrooke toveren.
Rumpelstiltskin zegt: 'Dit gaat je nooit lukken Pan!'
Peter Pan zegt: 'Tuurlijk wel en ik heb je dolk dus pak Belle en vermoord haar zo als ik het zeg.'
En hij pakt Belle.
Tinkerbell roept: 'Nee! Pan niet doen!'
Peter Pan zegt: 'Jij hebt hier niks over te zeggen Tink.'
En hij pakt Tinkerbell vast en zegt: 'Geen woord of jij bent ook dood.'
Belle zegt: 'Rumple alsjeblieft laat me los.'
En Pan sluit iedereen op in een kooi zodat ze het wel nog zien en dan ook nog aan de beurt komen.
Tinkerbell zegt: 'Pan alsjeblieft?'
Peter Pan zegt: 'Tinkerbell zeg je nog een woord en dan ben je ik beloof het dood en wel als je dat woord hebt gezegt.'
Rumpelstilstkin zegt: 'Oke Belle sorry voor dit, maar ik moet je vermoorden.'
Belle zegt: 'Waarom moet hij het doen? Kan jij het niet doen?'En weet je zelfs zou ik nog liever zelfmoord plegen dan dat Rumple mij dood.'
Peter Pan zegt: 'Dat zou hij ook doen.'
Rumpelstiltskin zegt: 'Sorry dearie maar ik moet je vermoorden.'
En hij vermoort haar.
Peter Pan haalt Charming er uit en zegt: 'Nu mag je Charming vermoorden.'
Tinkerbell zegt: 'Mag ik nog een ding zeggen? Waarom moet ik hier bij kijken?'
Dan houdt Pan de dolk van Rumple tegen Tinkerbells keel aan. En zegt: 'Nu je mond houden.'
Dan kijkt hij op en zegt: 'Rumple dood hem nu!'
En Rumple dood hem en zo gaat het ook met de rest.
Peter Pan laat Tinkerbell los en zegt: 'Zo nu mag je praten.'
Tinkerbell begint nog harder te huilen dan ze al moest.
Peter Pan geeft Rumpelstiltskin dreamshade en zegt: 'Oke Rumple nu moet je jezelf hiermee doden.'
Tinkerbell loopt op Pan af maar nog voor dat ze het kan proberen af te pakken heeft Felix haar al vast gepakt en zegt gemeen: 'Wat je ook van plan bent Tink het gaat je niet lukken.'
Rumpelstiltskin vermoord zichzelf met dreamshade.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen