Foto bij A bride for Christmas [Bill Kaulitz] 08

Dit is een film die ik heb omgevormd tot een Bill Kaulitz-love story. Dit verhaal zal dus gewoon het verhaal van de film vertellen met Bill als mannelijk personage en zal ook eindigen waar de film eindigt. Veel leesplezier!
korte inhoud:
Nadat Jessie Patterson haar derde verloving afzegt voor het altaar, zweert ze geen serieuze relatie meer aan te gaan totdat ze "de ware" vindt. Maar dan ontmoet ze de charmante maar verstokte vrijgezel Bill Kaulitz. Wat Jessie niet weet is dat Bill een weddenschap heeft gesloten met zijn vrienden. Die houdt in dat hij een vrouw ervan moet overtuigen om met hem te trouwen voor Kerstmis. En dat is binnen vier weken.

Jessie Pov.

Ik ben samen met mijn zus op bezoek bij onze ouders. Ze vragen mij elk jaar om het huis en de boom te versieren voor kerstmis. Momenteel ben ik de boom vol kerstrozen aan het hangen. Vivian zit met een koffie in de zetel en hoort mij uit over gisteren.
Vivian: "Dus jij en Bill hebben samen gegeten, film gekeken, met zijn tweetjes?" Ze kijkt mij veelbetekenend aan.
"Ja, maar het was niet zoals jij denkt. We waren aan het werk. Aan het wachten op een levering."
Vivian: "Uhu." komt nogal ongelovig uit Viv haar mond.
"Viv, hij is een klant. Een die jij mij hebt aangeraden. En trouwens al was ik geïnteresseerd, wat ik dus niet ben, het zou niet werken. Hij heeft nogal geleden onder de scheiding van zijn ouders, dus ik twijfel er niet aan dat hij mega bindingsproblemen heeft."
Viv: "Wel, dat is dan goed voor jou dat hij het type is dat niet wil trouwen."
"Ik weet het niet, ik vind het zo sneu."
Viv: "Sneu dat hij niet wil trouwen?"
"Mijn woorden niet tegen mij gebruiken, Viv!"
Mam komt de kamer binnen met nog een doos kerstversiering. De boom hangt al aardig vol.
Mam: "Welke woorden?"
"Niets!"
Mam: "Waar zijn jullie nu weer mee bezig?"
Mam heeft het toch altijd door als we iets willen achterhouden. Plots begint Vivians gsm te rinkelen.
Vivian: "Oeps, daar is mijn lunchmeeting. Ik moet gaan."
"Perfect! Ik zal meegaan." en ik maak aanstalten om mijn jas te nemen.
Vivian: "Nee! Ik kan dit wel alleen aan. Veel plezier jullie twee." En Vivian vertrekt. Mooi zus, laat mij hier maar achter met een nieuwsgierige moeder. Voordat mam weer begint, beslis ik van onderwerp te veranderen.
"En? Wat denk je van de boom?"
Mam: "Ga je uit met iemand?"
Niet gelukt dus. Ik lach haar vraag een beetje weg.
"Neen mam, ik date niemand. Koekjes?" en zonder op antwoord te wachten van mam, ga ik naar de keuken achter koekjes.

Bill pov.

De jongens zijn weer bij mij thuis voor onze spelletjesavond.
"Het was zo grappig. Dus we zaten samen naar een enge film te kijken en de bezorger van de lampen komt binnen en heeft ons de ziel uit ons lijf laten schrikken. Dit meisje houdt van hamburgers, jongens. Geen thais, geen sushi, maar burgers en frieten! Hoeveel meisjes kennen jullie die met plezier op een burger duiken? Oh en ze houdt van honden. Luister ze werkt als vrijwilliger in een hondenasiel!" Ik blijf maar enthousiast doorratelen tot Tom mij onderbreekt.
Tom: "Ok genoeg, Romeo. Ga je die dobbelsteen nog smijten of wat?"
"Ja ok." en ik gooi de dobbelstenen op tafel.
Georg: "Het lijkt wel of jullie twee voor elkaar gemaakt zijn."
"Wow, dat zou ik nu ook niet zeggen. Klinkt niet zo geloofwaardig."
Ik leg een kaart op tafel.
Tom: "Ongelooflijk. Ik ben er mee weg, jongens."
"Nu al?"
Tom: "Ja ik heb morgenvroeg afgesproken om te gaan joggen voor het werk."
Georg: "Ik vertrek ook. Svetlana's familie arriveert morgen en blijft tot en met kerst." Hij draait eens met zijn ogen en drinkt het laatste van zijn bier leeg.
"En jij Gustav? Blijf jij nog voor een rondje of 2?"
Gustav: Nee sorry, ik heb Bev verteld dat ik een dvd ben gaan huren."
Tom: "Voor meer dan 2 uur?"
Gustav: "Ja ze denkt dat ik moeilijk kan kiezen."
De jongens trekken hun jassen aan.
Tom: "Ok Bill, weet dat je nog maar 3 weken hebt om het te laten gebeuren. Ik hoop dat dat geen probleem is." Ik loop mee tot aan de deur.
Gustav: "Tot de volgende."
Georg: "Daag!"
Als de jongens buiten zijn, zet ik me met de rest van mijn drank in de zetel. Hoe moet ik dat in godsnaam gaan klaarspelen op 3 weken? Ik neem een van de kussens in de zetel en bekijk hem aandachtig. Er staat een hond op afgebeeld. Eigenlijk is Jessie echt wel nog een leuk persoon.

Jessie pov.

De volgende dag. Ik ga naar het hondenasiel en begin aan de taken. Hokken uitkuisen, eten geven, even tijd voor een knuffel met die lieverds en hun verzorgen.
"Hey Pumba, wij gaan jou eens heel mooi maken he vriend, want vandaag komt er een familie naar je kijken." ik druk de viervoeten een kus op zijn kopje. Ik hou van alle honden hier, maar deze heeft mijn hart toch het meeste gestolen.
Dan komt stefanie, een medewerkster van het asiel.
Stefanie: "Jessie, ik heb een nieuwe vrijwilliger. Zou je hem wat wegwijs kunnen maken hier?"
"Oh ja natuurlijk." Nieuwe vrijwilligers zijn altijd welkom! Dan zie ik Bill de hoek om komen. Is hij de nieuwe vrijwilliger?
"Bill?"
Stefanie: "Jullie kennen elkaar? Nog beter!"



Ziezoo hoofdstukje 8! reacties zijn altijd welkom :D

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen