We ondervroegen Dumbledore over haar bezigheden op Quizlet en haar grootste aanraders.

Mijn bekendste username is: Ik gok Dumbledore, omdat ik deze het langste heb.
Ik zit zolang op Quizlet: Met dit account bijna zeven jaar, maar ik heb nog een ouder account en die heb ik acht jaar geleden aangemaakt.
Ik besteed mijn meeste tijd op Quizlet aan: RPG'en en mensen met mooie profielen stalken.
Mijn favoriete story op Quizlet is: Al een tijdje geleden whttp://www.quizlet.nl/images/ed_format_bold.gifas ik verslaafd aan A loser like me van Taehyung. Dat was wel echt mijn lievelingsverhaal ooit hier op Q.
Mijn favoriete dichter op Quizlet is: Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel gedichten lees, dus ik heb geen favoriet.
Het leukste lijstje dat ik op Quizlet heb gezien is: Marvel Timeline. Ik ben erg fan van de films van Marvel, dus het is altijd leuk om te zien als anderen er ook van houden.
Een quiz die ik iedereen aanraad om te doen is: De oude vertrouwde 'welke superheld ben jij?'-quiz van Rutger, deze blijft leuk omdat het zo lekker oud is.
Op het forum ben ik: Best actief en dan voornamelijk in de RPG's
Mijn eigen creatie waar ik het meest trots op ben is: Momenteel heb ik eigenlijk niks online staan, omdat ik de tijd niet vind om ergens actief aan te werken. Toch ben ik nog steeds wel trots op mijn verhaal 'Pijlenregen'.
Mijn favoriete smiley is: :Y)
Mijn mooiste Quizlet-herinnering is: Dit zijn er eigenlijk meerdere:
- De tijd dat ik HP-quizjes deed om te kijken "bij welke jongen je zou passen", omdat ik mezelf graag shipte met Ron Weasley.
- De tijd dat ik door Quizlet fan werd van Tokio Hotel
- De tijd dat voetballers heel populair waren en er een topic bestond waarin iedereen "getrouwd" was met een bekende voetballer
Het leukste aan Quizlet vind ik: Het feit dat je hier jezelf kan zijn en jezelf kan uiten zoals je dat wil.
Minder leuk aan Quizlet vind ik: Soms wordt er negatief gereageerd op elkaar en dat is jammer.
Als ik iets op Quizlet zou willen bereiken dan is het: Een verhaal afronden
Wat ik tegen alle lezers van Q-magazine zou willen zeggen is: Bedankt dat jullie me gevraagd hebben! Ik ben weer compleet verslaafd aan Quizlet, zoals ik dat vroeger was, en dit voelt dan ook erg goed.

Reageer (1)

  • Totodile

    yeah!! leuk intervieuw

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen